חבר הכנסת מהציונות הדתית, צבי סוכות, מקיים בשבועות האחרונות "מפגשי הידברות" בתל אביב כחלק מקמפיין המפלגה - שמטרתו לדבריו "שיח אחים מלב אל לב ברחבי הארץ כי לא חייבים להסכים כדי להקשיב לדבר ולגשר". אלא שאמש (יום חמישי) פוצץ ניסיון ההידברות הזה, כשקומץ מפגינים הגיע למחות נגד סוכות על חלקו במהפכה המשפטית ובחוקים שעברו במושב הכנסת האחרון. הם, מצידם, טוענים כי סוכות תועד מכה מפגינים, וכי "לא מקיימים שיח עם כהניסטים".
2 צפייה בגלריה
מפגינים הפריעו ל"ניסיונות ההידברות" של צבי סוכות בתל אביב
מפגינים הפריעו ל"ניסיונות ההידברות" של צבי סוכות בתל אביב
סוכות והר נבו
(מתוך הרשתות החברתיות )
2 צפייה בגלריה
מפגינים הפריעו ל"ניסיונות ההידברות" של צבי סוכות בתל אביב
מפגינים הפריעו ל"ניסיונות ההידברות" של צבי סוכות בתל אביב
היועצת מול המפגינים
(מתוך הרשתות החברתיות )
סוכות, שידע מבעוד מועד שיגיעו מפגינים למקום, אמר אחרי המחאה: "פעם שלישית שמגיע לניסיונות שיח בתל אביב. עד היום התנהלו שיחות עומק מכובדות. היום לצערי חוינו אלימות קשה. בצעקות של מגפונים וזמבורות לתוך האוזן, יריקות, דחיפות, גניבת ציוד ודריסה בכוונה של היועצת שלי. חסימה פיזית של כל מי שכן ניסה לגשת ולדבר. בושה. בושה. בושה".
בהמשך פרסם סוכות תיעוד של מפגינים מטיחים ביועצת שלו "יודו-נאצית", בעודה בוכה. לטענתו, "במהלך ניסיון השיח אתמול דרס אחד מאנשי השמאל את היועצת שלי חנה באופניים פעמיים. היא הגישה תלונה. לצערי לא ראיתי שזה קרה וחנה עמדה בצד ובכתה. זה לא הספיק להם, כשראו אותה בוכה הם נצמדו וצרחו במקהלה מטווח אפס 'יודו-נאצית', כשהיא ממשיכה לבכות ומרגישה מאוימת. חנה לא עשתה רע לאף אדם מעולם".
המוחים, מנגד, הזכירו את היותו של צבי סוכות מנכ"ל עוצמה יהודית לשעבר, שנעצר בעבר בכמה הפגנות של פעילי ימין קיצוני. רן הר נבו ממחאת ההייטק טען כי סוכות תועד "מרביץ למפגינים", מבלי להציג את הסרטון, שאותו הבטיח לפרסם. הר נבו תקף: "צבי סוכות, יעד שב"כ, נעצר בחשד לשריפת מסגד ושוחרר מחוסר ראיות אחרי ששתק שבועות בחקירה. כשאתכם גייסו בגיל 18, אותו הרחיקו לחצי שנה מהשטחים כי הטריד את מפקד פיקוד מרכז. היה מנכ"ל עוצמה יהודית. הרב שלו זה דב 'ברוך גולדשטיין קדוש מקדושי השואה' ליאור. הציע להקים ועדת חקירה פרלמנטרית כי לא מפוצצים מפגינים חזק מספיק. כהניסט משיחי בא לעשות איתנו 'שיח אחים'. בושה".
בהמשך הגיב הר נבו לדבריו של סוכות, טען כי איש לא ירק על היועצת שלו ותקף: "אף אחד לא עושה מעגלי שיח עם כהניסטים. לכו לשרוף את חווארה יא חרפה". כשסוכות השיב "ירקו ותקפו ועוד איך, קומץ של אלימים אכולי שנאה", השיב הר-נבו: "אנשים אלימים הם יעד שב"כ, אנשים אלימים הולכים לשרוף את חווארה. אנשים אלימים זה אנשים שצה"ל לא מוכן לגייס. לשרוף מסגדים זה אנשים אלימים. לא עושים שיח עם כהניסטים בזויים, מדינת הלכה תקים עם החבורה שלך בגבעות".