1 צפייה בגלריה
רונן מרזוק
רונן מרזוק
רונן מרזוק והרכב שנקלע לתאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
רונן מרזוק, בן 20 מהכפר אבו סנאן שבגליל המערבי, נהרג לפנות בוקר (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 70 באזור צומת יאסיף. בתאונה, שאליה נקלעו שלוש מכוניות שונות, נפצעו עוד חמישה בני אדם. כתוצאה מהתאונה נחסם הכביש מצומת יאסיף לכיוון צפון.
התאונה אירעה סמוך לשעה 02:50, אז התקבל הדיווח במרחב אשר של מד"א. חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום, ופינו ארבעה פצועים מהכפר אבו סנאן, בהם אישה בת 55 שנפצעה בינוני ושלושה נערים בני 17 במצב קל, וכן בן 28 מחיפה שנפגע באורח קל עד בינוני.
צוותי הצלה פינו אותם למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם טופלו בחדר ההלם וחדר המיון. הפרמדיק צביקה מלכיס ממד"א סיפר כי "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות של כמה כלי רכב. צעיר כבן 20 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. חמישה נפגעים נוספים שנפגעו באורח בינוני וקל טופלו במקום התאונה ופונו לבי"ח כשמצבם יציב".
במשטרה נמסר כי בוחני התנועה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירת הנסיבות. השוטרים מכוונים את התנועה והנהגים התבקשו לנסוע דרך כביש 85 וכביש 4.