שר הביטחון יואב גלנט ביקר בשטחי כינוס סמוך לגבול רצועת עזה, והודה כי גם הוא אחראי לכישלון מניעת מתקפת הפתע של חמאס. "אני אחראי על מערכת הביטחון. אני אחראי עליה בשבועיים האחרונים גם באירועים הקשים, אני אחראי להביא אותה לניצחון בקרב", הוא אמר. בשיחה עם חיילים בשטחי הכינוס אמר: "ישראל תמחק את חמאס. זה לא יהיה קל, וייקח זמן, אבל מי שמנסה לפגוע במדינת ישראל ישלם מחיר שהוא יצטער עליו. אני מפציר - לירות בכל מחבל. מי שרואה את עזה מרחוק - יראה אותה מבפנים. אנחנו נהיה מדויקים, חדים וקטלניים - ונמשיך עד שנבצע את המשימה במלואה".
(אדם קוטב)