צעירה בת 24 נאשמת באונס וברצח של ילדה בת 12, שגופתה נמצאה במזוודה בחצר הבניין שבו היא גרה בפריז. הצעירה הופיעה היום (ב') בפני שופט, יחד עם אדם נוסף שמעורב בפרשה - גבר בן 43. התקשורת הצרפתית דיווחה שהנאשמת סובלת מבעיות נפשיות.
ביום שישי בסביבות 15:30 תועדה הנאשמת במצלמת אבטחה נכנסת עם לולה דאבייה בת ה-12 לבניין שבו גרה הילדה ברובע ה-19 של פריז. בבניין גרה גם אחותה של הנאשמת. בגרדיאן ובאתרים נוספים נכתב שהנאשמת היא הומלסית, שהתגוררה בזמן הרצח בבית אחותה.
4 צפייה בגלריה
צרפת פריז לולה בת ה-12 נרצחה בבניין מגורים
צרפת פריז לולה בת ה-12 נרצחה בבניין מגורים
לולה והכניסה לבניין המגורים בפריז
(צילום: AFP)
אחר הצהריים, כמה שעות אחרי שלולה עזבה את בית הספר שנמצא במרחק הליכה מהבית - דיווח אביה של לולה שבתו נעדרת ולא חזרה הביתה מהלימודים. בהמשך נראתה האישה סוחבת מזוודת פלסטיק גדולה מחוץ לבניין. עד ראייה סיפר שהיא ביקשה ממנו עזרה בסחיבת "מזוודה כבדה".
בשבת לפנות בוקר הבחין הומלס במזוודה בחצר הפנימית של בניין המגורים. בדים שהיו במזוודה הסתירו את גופתה של לולה. על גופתה של הילדה בת ה-12 הופיעו חבלות, ומסיבה לא ברורה נכתבו על הגופה הספרות 0 ו-1. המשטרה אמרה לעיתונאים שלא נראה שהיה מניע לרצח. מנתיחת הגופה של לולה עולה שהיא מתה כתוצאה מחניקה.
4 צפייה בגלריה
לולה ו הרוצחת בכניסה לבניין המגורים ב פריז צרפת
לולה ו הרוצחת בכניסה לבניין המגורים ב פריז צרפת
הרוצחת ולולה (מאחוריה) בתיעוד מצלמות האבטחה
התובעים בצרפת הודיעו היום כי במהלך החקירה סיפקה הנאשמת גרסאות סותרות: לעיתים היא הודתה במעשה, ולעיתים התכחשה לעובדות. בסופו של דבר סיפרה הנאשמת שהיא הביאה את הילדה לבית של אחותה ושם הכריחה אותה להיכנס למקלחת.
התובעים אמרו שהצעירה הודתה שביצעה בילדה עבירות מין, גרמה למותה ואז החביאה את גופתה במזוודה. עורכת דינה קראה לא לדווח על "שמועות" והדגישה שלנאשמת עומדת חזקת החפות.
4 צפייה בגלריה
מחוץ לבית הספר של לולה שנרצחה ב בניין מגורים ב פריז צרפת
מחוץ לבית הספר של לולה שנרצחה ב בניין מגורים ב פריז צרפת
מחוץ לבית הספר של לולה בפריז
(צילום: AFP)
הנאשמת נעצרה בשבת בפרברי פריז אחרי מצוד. הגבר שמעורב בפרשה, בן 43, הודה שהוא סייע לה להסתתר בביתו. היא שהתה בביתו במשך שעתיים, לפני שעזבה במכונית שסיפק לה.
הרצח זעזע את פריז, ולבית הספר של לולה הגיעו השבוע ראש העיר אן אידלגו ושר החינוך הצרפתי פאפ נדיאיי – וכן צוות של פסיכולוגים שיסייעו לתלמידים להתמודד עם הטראומה.