במהלך נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס סיום קורס קצינים לוחמים בבה"ד 1 נשמעו קריאות מהקהל. נשמעה מהקהל קריאה "לך הביתה", ואחריה מחיאות כפיים. מנגד, נשמעו קריאות אחר כך "היידה ביבי", ותשואות. בנאומו אמר נתניהו: "רק עיוור יגיד 'אין הישגים', אני לא אפרט את כולם כי אני חס עליכם בשמש היוקרת. יש הישג כביר - המבצעים עם כלביא ושאגת הארי. יש עוד משימות לבצע, יש עוד דברים לעשות מול איראן ומול חמאס". הוא גם פנה לקצינים ואמר להם: "יש לכם חופש פעולה מלא. אנחנו, עם הרמטכ"ל וכל צוות הפיקוד - סומכים עליכם. נותנים לכם את כל הגיבוי הדרוש".




