אזעקות המתריעות מפני ירי טילים הופעלו הבוקר (חמישי) לקראת השעה 06:00 באילת, לראשונה זה יותר מחודש. התרעות הופעלו גם באזור תעשייה שחורת ואילות. זמן קצר לאחר מכן אישר דובר צה"ל כי מדובר בשיגור לעבר אילת ממרחב הים האדום, שיורט בהצלחה על-ידי מערכת חץ. בנוסף, נמסר כי המטרה לא חצתה לשטח ישראל ולא היוותה איום על אזרחים.

הפעם האחרונה שהופעלה אזעקה באילת הייתה ב-18 בינואר, אך אז מדובר היה בזיהוי שווא. לפני כן, ב-6 בדצמבר, יירטה מערכת חץ טיל ששוגר מתימן לעבר העיר.
טלי קדמון (58), תושבת אילת, סיפרה על הרגע שבו התעוררה מהאזעקה הבוקר: "ירדתי מהר למטה למרחב המוגן. כשזה נרגע חשבתי שקרה משהו כי שמעתי בומים ואמבולנסים, זה היה מבהיל. כשהלכתי למרפסת הסתכלתי למעלה וראיתי את השובל של היירוט".
2 צפייה בגלריה
יירוט רקטה סמוך לאילת
יירוט רקטה סמוך לאילת
היירוט באילת שצילמה טלי קדמון
לדברי קדמון, "אנחנו כבר רגילים לאזעקות פה, אבל כבר הרבה זמן לא היו. מאז שהחות'ים נכנסו לתמונה הבנו שאנחנו מאוימים וזה היה מטריד בהתחלה, אבל כמו כל הארץ, גם אנחנו התרגלנו לרדת למקומות ממוגנים. אני מרגישה שכבר יותר בטוח לחיות בעוטף".
את ציון עדיקה מהובלות בקטנה, שמתגורר באילת, האזעקה תפסה באמצע נסיעה והוא אף הספיק לצלם את היירוט. "הייתי באמצע נסיעה ופתאום היו אזעקות של פיקוד העורף בטלפון, וגם שמעתי את האזעקה מבחוץ", אמר. "עצרתי בצד והסתתרתי מאחורי קיר. חיכיתי כעשר דקות ותוך כדי צילמתי כמובן. אחרי עשר דקות יצאתי ופה זה נגמר, אני לא נבהל מדברים כאלה. רק עכשיו סיימתי מילואים, הכול טוב, למרות שזה היה מפתיע. אתה נבהל לשתי שניות ומתעשת. החות'ים לא עוזבים, אבל אנחנו לא מפחדים".
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהיירוטים בשמי אילת
תיעוד מהיירוטים בשמי אילת
(צילום: ציון עדיקה הובלות בָקְטַנָה)
בת שבע קליין, ששוהה בחופשה יחד עם בעלה בפארק תמנע, התעוררה מהפיצוץ ונבהלה: "אנחנו נופשים כאן סמוך לאילת, במרחב של אוהלים ובקתות. לפנות בוקר שמענו פיצוץ מטורף מעלינו, יצאנו החוצה וראינו את השובל של היירוט. זה היה די מפחיד, חשבנו שאולי זה רעם אבל לא היה מעונן. כל האנשים כאן התעוררו ויצאו לראות מה קרה".