חשד לרצח בצפת: המשטרה איתרה הלילה (בין רביעי לחמישי) גבר בן 38, תושב העיר שדווח כי הוא נעדר, ללא רוח חיים בביתו. בסריקות שנערכו בדירתו סמוך לשעה 01:15 נמצא צעיר בן 33 שהסתתר בחדר השירותים - שותפו לדירה של המנוח. עם מעצרו אמר החשוד לחוקרים: "אני המתתי אותו".
במשטרה ציינו כי כוחות נוספים הגיעו לדירה ואספו ממצאים מהזירה. החשוד שנעצר יובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בנצרת.
לפי החשד, המוות אירע כבר לפני כמה ימים. המנוח נמצא שוכב תחת ערימת שמיכות בדירה, כשגופתו במצב לא טוב. שכניו העידו כי ראו אותו בפעם האחרונה לפני כשבועיים. הוריו של המנוח, שהודיעו על היעדרותו, אמרו למשטרה ששוחחו עם הבן בטלפון בפעם האחרונה לפני שבוע - ומאז הוא לא ענה להם לטלפון.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בצפת
זירת הרצח בצפת
כוחות משטרה אספו ממצאים. זירת הרצח בצפת
(צילום: אביהו שפירא)
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בצפת
זירת הרצח בצפת
זירת הרצח בצפת
(צילום: אביהו שפירא)
החשוד הורשע בעבר בעבירות של תקיפה וסמים. ל-ynet נודע כי אחרי הרצח החשוד אטם את דלתות הדירה. סנגורו, עורך הדין יוסף חאזם, אמר כי לחשוד יש עבר פסיכיאטרי - והוא טוען כעת שלא היה מעורב ברצח.
בתוך כך, הלילה נרצח מוחמד סנג'רי, צעיר בשנות ה-20, בכפר עראבה שבגליל. אלמוני ירה בו אמש מקטנוע חולף. סנג'רי פונה על ידי מד"א לבית החולים זיו בצפת תוך כדי פעולות החייאה - ושם קבעו הרופאים את מותו. סנג'רי אמור היה להתחתן בעוד כעשרה ימים, והספיק לחלק רק חלק מההזמנות לחתונה. "מתפלל שנשלים את האירוסין בשמחה, שאלוהים יברך אותנו", כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו שבו הודיע על שהתארס.
3 צפייה בגלריה
מוחמד סנג'רי ש נרצח ב עראבה ב גליל
מוחמד סנג'רי ש נרצח ב עראבה ב גליל
מוחמד סנג'רי שנרצח בעראבה שבגליל
קרוב משפחה של סנג'רי סיפר כי למשפחה לא ברור מדוע נורה. "הוא התכונן לחתונה, היה שמח וחיכה ליום הזה. הוא אמר שהוא רוצה לעשות חתונה שתשמח את כולם, שזה החלום שלו. לצערי הוא נרצח לפני שהגשים את החלום", אמר הקרוב.