2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בן 19 מגבעתיים נעצר בסוף השבוע בחשד לחטיפת גבר בשנות ה-60 לחייו מראש העין על רקע חוב כספי של בנו. במשטרה חושדים כי הצעיר, ביב כהן, הסיע אותו יחד עם שני חשודים נוספים לחולות אשדוד - ודקר אותו. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) את מעצרו של כהן, שמכחיש את המיוחס לו, בארבעה ימים נוספים.
הפרשה התחילה ביום שלישי האחרון, אז, לפי החשד, הגיע כהן עם שניים משותפיו לביתו של הגבר, ודרש ממנו לצאת. כהן הורה לו להיכנס לרכב ואיים שאם לא יעשה כן - ייפגע. במשטרה חושדים כי לאחר שסירב לדרישה, אביו של החייב הוכנס בכוח לרכב על-ידי שניים מהחשודים. במהלך הנסיעה דרש כהן לשלם לו את הכסף, וכשהגיעו לאשדוד - הוציאו אותו מהרכב ודקרו אותו בבטנו.
מחומרי החקירה עלה כי במהלך התקיפה התחנן הנחטף על חייו וביקש שיחזירו אותו לביתו, תוך שהתחייב לשלם את החוב. החשודים הספיקו לקחת 120 שקלים מכיסו והחזירו אותו הביתה, שם נתן להם את המפתחות לרכבו כערבות. הרכב, כמו גם כרטיס העובד של האב, אותר אצל תושב קריית ארבע בשם עופר גרמדאי, אך הוא שוחרר למעצר בית של שמונה ימים לאחר שסיפר כי התבקש לתקן תקלה ברכב.
2 צפייה בגלריה
הדיונה אשדוד
הדיונה אשדוד
הדיונה אשדוד
(צילום: דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע)
יום לאחר החטיפה הגיש אביו של החייב תלונה במשטרת ראש העין, גולל בפני החוקרים את שעבר - ומסר תיאור של שניים מהחוטפים. כבר ביום חמישי נעצר כהן, ורכבו של הגבר אותר אצל גרמדאי. בחקירתו הראשונה כהן סירב לשתף פעולה, ובכל פעם שנשאל שאלות מפלילות - שמר על זכות השתיקה.
ביום שישי הוארך מעצרו בארבעה ימים, ובדיון היום טען סנגורו כי הוא כלל לא היה באשדוד ולא דקר איש. במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע ומחפשים אחר שני המעורבים הנוספים.