ראש העיר טמפה בפלורידה יצאה לדוג עם משפחתה באוקיינוס האטלנטי, ומצאה במים חבילה עם קוקאין במשקל 31 ק"ג. לפי הדיווחים בארה"ב השווי המוערך של הסם שנמצא הוא 1.1 מיליון דולר.
ג'יין קסטור, בת 62 מהמפלגה הדמוקרטית, יצאה ב-23 ביולי לשוט עם בני משפחה בסירת דיג באיי פלורידה קיז, מול חופי העיר מרתון. במהלך השיט אחיה של קסטור הבחין בחבילה שצפה במים, בגודל של מכשיר מיקרוגל, שעטופה בשק שחור. קסטור ניגשה לבחון את החבילה החשודה.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב ראש עיר ב פלורידה מצאה חבילה של קוקאין
ארה"ב ראש עיר ב פלורידה מצאה חבילה של קוקאין
חבילת הקוקאין שנמצאה בפלורידה
כשקסטור החלה לבחון את החבילה, לא היה לה ספק שהיא מכילה קוקאין. קסטור שירתה במשך 31 שנים במשטרת טמפה, והייתה האישה הראשונה שעמדה בראש המשטרה בעיר. היא כיהנה בתפקיד שש שנים, עד שפרשה ב-2015. ארבע שנים לאחר מכן נבחרה לראשות העיר.
משפחתה של קסטור העלתה את החבילה לסירת הדיג, וראש העיר יצרה קשר עם המשטרה המחוזית וציינה את המיקום המדויק שבו נמצאה החבילה שצפה באוקיינוס האטלנטי.
2 צפייה בגלריה
ג'יין קסטור
ג'יין קסטור
ג'יין קסטור בכהונתה כמפקדת משטרת טמפה
(צילום: AP Photo/Chris O'Meara)
בהמשך הודיעה המשטרה לציבור על מציאת חבילת הסמים במים, והודתה לשייט אלמוני שדיווח לה על החבילה ומסר אותה לידי השוטרים. המשטרה פרסמה תמונה של תכולת החבילה - 25 חבילות קטנות שמכילות קוקאין, עם תמונה של פרפר שהודפסה על כל אחת מהן.