אישה כבת 40 נרצחה ושניים נפצעו מירי הבוקר (ראשון) בתוך דירה במגדל באשדוד. כוחות המשטרה פתחו בסריקות, בין היתר באמצעות מסוק, אחר החשוד שנמלט ולפי עדי ראייה לבש מדים.
לפי הערכת המשטרה, הרקע לאירוע פלילי - אבל ככל הנראה היעד היה הגבר שנפצע, עבריין המוכר למשטרה ומהווה יעד של ימ"ר מרכז - ולא אשתו שנרצחה. מלבדה נפצעה קל גם אחייניתו, צעירה כבת 20. האחיינית ירתה בנשק לעבר החשוד, אבל ככל הידוע הוא לא נפגע.

מהחקירה הראשונית עלה שלאחד הבתים בבניין הגיע חשוד כשהוא ככל הנראה לבוש מדים, וירה לעבר העבריין, גבר בן 38 המתגורר במקום. מהירי נפצעו גם האחיינית ואשתו של העבריין, ומותה של האחרונה נקבע בבית החולים אסותא אשדוד, לשם פונתה. בזירה נתפס הנשק שלפי החשד שימש את החשוד שנמלט.
מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים הערכת מצב בזירה, והנחה על פעולות חקירה להמשך תוך מיצוי כלל האמצעים והכוחות לאיתור החשוד. בהתאם להחלטת מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית בלכיש. במגדל באשדוד שבו נרצחה האישה מתגורר גם ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי.
2 צפייה בגלריה
הזירה באשדוד
הזירה באשדוד
הזירה באשדוד
(צילום: שמוליק דודפור)
2 צפייה בגלריה
הזירה באשדוד
הזירה באשדוד
הזירה באשדוד
(צילום: שמוליק דודפור)
הדיווח על הנפגעים מהירי - שתי נשים וגבר - התקבל במוקד מד"א במרחב לכיש בשעה 8:10. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים אסותא באשדוד שלושה פצועים עם פציעות חודרות ובהם - אישה כבת 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, גבר בן 38 במצב בינוני וצעירה כבת 20 שמצבה מוגדר קל. כאמור, מותה של האישה נקבע לאחר מכן.
פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל".