5 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ
בן דוידוביץ
בן דוידוביץ'
בבית החולים ברזילי שבאשקלון נקבע מותו של בן דוידוביץ', גבר בשנות ה-30 לחייו שנדקר בלילה שבין שלישי לרביעי בחניה של גן האירועים "גני צבי" ליד אשקלון. המשטרה מסרה כי היא חוקרת חשד לרצח, וחמישה חשודים נעצרו.
לפי המשטרה, "מאז הרצח חוקרי המשטרה פעלו באופן מאומץ וביצעו פעולות חקירה רבות, במקביל להמשך איסוף ראיות וממצאים בזירה. בעקבות מותו של הקורבן אמש בבית החולים, ובתום הערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן, הוא החליט להטיל את החקירה על ימ"ר לכיש". בשעות הלילה עצרו החוקרים ארבעה מהחשודים, תושבי אשקלון בני 26-17.
מעצרם של ארבעה מהחשודים הוארך בחמישה ימים, ומעצרו של חשוד קטין הוארך בארבעה. חקירת המשטרה העלתה חשד כי המבלים בחתונה צרכו כמות רבה של סמים ואלכוהול, והתפתחו קטטות בכמה מוקדים בגן האירועים. דוידוביץ' היה מעורב באחת מהקטטות, שהובילה למותו. עוד עלה כי גם לאחר שנדקר, דוידוביץ' המשיך להסתובב בגן האירועים, עד שקרס ונפל. מהמשטרה נמסר עוד כי צפויים מעצרים נוספים.

הדקירה התרחשה כאמור במהלך חתונה של חברו של דוידוביץ', תושב אחד המושבים בדרום. בסיום החתונה הוא יצא לחניון, ושם פגש קבוצה של אנשים שככל הנראה לא היו חלק מהמוזמנים. בין הצדדים התפתח דין ודברים, שגלש בסופו של דבר לאלימות - ואז אחד מחברי הקבוצה שלף סכין ודקר אותו בפלג גופו העליון. הוא פונה במצב קשה לבית החולים, שם כאמור מת מפצעיו.
במשטרה העריכו אתמול שמדובר בסכסוך בין כנופיות פשע בדרום, כשדוידוביץ' עצמו מוכר היטב למשטרה והיה מעורב בעבר בשורת עבירות שהבשילו לכתבי אישום והרשעות כגון חטיפה, איומים וסחיטה באיומים. הוא היה עבריין מקומי שלא משוייך לאף ארגון, אבל היה מוקף בכמה עבריינים שפעלו איתו.
5 צפייה בגלריה
   שני צעירים בן דוידוביץ' ו לירון חייט חטפו חטיפה חטוף גבר בן 26 אלימות מכות רקע רומנטי כי יצא עם בת זוג של אחד מהם
   שני צעירים בן דוידוביץ' ו לירון חייט חטפו חטיפה חטוף גבר בן 26 אלימות מכות רקע רומנטי כי יצא עם בת זוג של אחד מהם
דם ברכב ששימש את דוידוביץ' במהלך חטיפת הצעיר ב-2015
דוידוביץ' היה ידוע כאלים ואכזרי מאוד, והיה מסוכסך עם עבריינים. בעבר הוא הורשע וקיבל שלוש שנים בכלא לאחר שסחט צעיר, חטף אותו ליער, אילץ אותו לחפור קבר - ואז דקר אותו. בכתב אישום שהוגש נגדו בגין מקרה זה במאי 2015 הואשם כי הוא וצעיר נוסף חטפו את אותו צעיר בגלל שחשדו כי יצא עם חברתו של אחד מהם בזמן שהיה בכלא. במהלך החטיפה הצליח הקורבן לגנוב לאחד מהם את הטלפון הנייד ולטלפן למוקד 100 של המשטרה. בשיחה הוא נשמע צועק מכאבים ופחד ומתחנן בפני חוטפיו.
לפי אותו כתב אישום, דוידוביץ', הנאשם השני ועוד שלושה חברים חטפו את הצעיר, היכו אותו באלות, הפשיטו אותו, שברו את ברכו, דקרו אותו והשאירו אותו מדמם בפרדס סמוך ליישוב בת הדר שליד אשקלון. כשהוא עירום ופצוע הצליח הצעיר להגיע לכביש 4, סמוך לבת הדר, שם מצאו אותו אזרחים ופינו אותו במצב בינוני לבית החולים ברזילי. בזכות שיחת הטלפון למוקד הצליחו השוטרים לאתר את הרכב ובכך לתפוס שניים מהחוטפים.
פורסם לראשונה: 23:40, 14.06.23