סגן נשיא ארה"ב לשעבר מייק פנס, שמבקר בימים אלו בישראל, הגיע היום (ו') לביקור בחזית הצפונית ונפגש עם הלוחמים בשטח. פנס שוחח ארוכות עם הלוחמים, שנראה כי התרגשו מהביקור הלא-שגרתי בגזרה השוחקת בגבול לבנון.
בשיחה עם החיילים פנס אמר להם: "אנחנו מעריכים את מה שאתם עושים. אני כבר לא מדבר בשם הממשל האמריקני אבל אני מדבר בשם העם האמריקני - אנחנו עומדים איתכם ונמשיך לעמוד איתכם".
פנס אף אכל עם החיילים ארוחת צהריים - שבה הוגש מרק קובה שהכין הרס"ר של הגדוד - והתעקש שכולם יישבו איתו יחד באוהל ו"לעשות קפה". כמנהג המקומיים, גם הוא חתם על אחד הפגזים של כוחות הארטילריה וכתב עליו: "For Israel".
בתום הביקור כתב פנס ברשת X: "ביקרתי בפיקוד הצפוני של ישראל, נפגשתי עם המנהיגים הצבאיים והצטרפתי לחיילים שמוצבים ליד הגבול עם לבנון. מאז 7 באוקטובר, הישראלים האמיצים הללו, חלקם אזרחים אמריקנים, עזבו את משפחותיהם ואת בתיהם כדי להתייצב להגנת ישראל. שאלוהים יברך את כולם".
פנס, נזכיר, כיהן כסגנו של דונלד טראמפ - עמו הסתכסך בתום הכהונה על רקע טענותיו הכוזבות של הנשיא לשעבר לזיוף הבחירות בארה"ב ב-2020. הוא אוונגליסטי וידוע כתומך נלהב של ישראל. פנס התמודד אשתקד בפריימריז הרפובליקניים לנשיאות, אך פרש בצל תמיכה מועטה מאוד בסקרים שבהם מוביל טראמפ בפער עצום.