הנרצח השישי מתחילת השנה בעיר לוד, וה-21 בחברה הערבית: המשטרה פתחה היום (חמישי) בחקירה בחשד לאירוע רצח בשכונת הרכבת בלוד של נדאל סרסור, תושב העיר כבן 30, שנמצא ללא רוח חיים במבנה נטוש. הרקע לאירוע הוא פלילי.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד
נדאל סרסור וזירת הרצח בלוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
מפקד מחוז מרכז של המשטרה, ניצב אבי ביטון, סיים הערכת מצב בלוד. חוקרי הזיהוי הפלילי ושוטרים מהתחנה בעיר אספו ממצאים בזירה, ובהתאם לממצאיה, בדגש על סימנים פורנזיים ובליסטיים, עלה החשד שהקורבן נורה למוות.
בכוונת המשטרה להעביר את גופת הקורבן אל המכון לרפואה משפטית, לצד המשך איסוף ממצאים בזירה וסביבותיה לבחינת הרקע ונסיבות המקרה. בנוסף, הנחה מפקד המחוז להמשיך באכיפה מוגברת בערים לוד ורמלה למען ביטחון הציבור, באמצעות מפקדה הפועלת בשבועות האחרונים בתא השטח, בשילוב אמצעים טכנולוגיים ויחידות משטרה מבצעיות.
בשעה 11:08 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בבית בשכונת הרכבת בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. הפרמדיק משה גלבשטיין סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ויחד נכנסנו לדירה. ראינו גבר מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו".