עימות פרץ הבוקר (יום ד') בין שוטרים לתושבים בכפר קאסם, ובמסגרתו הניפו שוטרים אקדחי טייזר והשתמשו בגז פלפל. המשטרה מסרה כי העימות התרחש בעת מעצר אב ובנו בעיר, בשעה שהבן נבדק על-ידי שוטרים בחשד שהפר בידוד קורונה בהתאם לרישומי משרד הבריאות.
העימות תועד על-ידי עוברי אורח, והם טענו כי "הבן, אב לילדה, הגיע לבית הספר והוריד את בתו. הוא ירד מהרכב כדי לראות אם הגיעה בשלום ובאותו הרגע הגיעה ניידת. השוטרים ביקשו ממנו שייסע, הוא אמר להם 'רק שנייה, רוצה לוודא שהילדה בסדר' – ואז החל ויכוח אחרי שהשוטרים ביקשו ממנו להזדהות".
3 צפייה בגלריה
המשטרה עצרה שני תושבי כפר קאסם, אב ובנו, בגין תקיפת שוטרים, בעת שהבן נבדק בחשד שהפר בידוד קורונה
המשטרה עצרה שני תושבי כפר קאסם, אב ובנו, בגין תקיפת שוטרים, בעת שהבן נבדק בחשד שהפר בידוד קורונה
השוטר עם אקדח טייזר בידו בכפר קאסם, הבוקר. קרובי האב טוענים: הוא לא היה צריך בידוד
במשטרה טענו כי הילדה ואביה היו אמורים לשהות בבידוד בהתאם לבדיקה שערכו השוטרים, אולם קרובי משפחתם טענו כי הטענות של המשטרה אינן מדויקות, מאחר שהאב חוסן פעמיים והחלים – ובבדיקה שערך והציג נמצא שלילי לקורונה.
במהלך העימות עם השוטרים נפגע גבר בשנות ה-60 לחייו, סבה של הילדה, והוא פונה לבית חולים. במקביל, נפצע אדם נוסף. בתיעוד שהופץ מהמקום נראה אחד השוטרים כשהוא מניף את נשקו לכיוון אדם שביקש להזמין אמבולנס לפצוע.
בהודעת המשטרה נמסר הבוקר כי "המשטרה עצרה שני תושבי כפר קאסם, אב ובנו, בגין תקיפת שוטרים, בעת שהבן נבדק ע"י השוטרים בחשד שהפר בידוד קורונה. במהלך פעילות שגרתית עצרו השוטרים רכב לבדיקה. בתחקור ראשוני במקום התברר כי נהג הרכב , מחויב בבידוד על-פי רישומי משרד הבריאות. עוד עלה כי הנהג החשוד בהפרת בידוד הביא את ביתו הקטינה, אף היא מחויבת בידוד, לבית הספר. במהלך בירור הפרטים, הגיע למקום אביו של הנהג והשניים החלו להתפרע במקום תוך שהם תוקפים את השוטרים. השוטרים השתלטו על שני החשודים תוך שימוש באמצעים, והם יועברו לחקירה בתחנת המשטרה".