ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ, אמר ברקע החתימה על ההסכם בין לבנון לישראל: "לצד התקווה להסדר מדיני, חובתנו להישאר עם רגליים על הקרקע. השארת צה"ל בקו הביטחון היא קריטית, אך כל עוד חיזבאללה בשטח ואין כוח רב-לאומי חזק משלל מדינות שיאכוף את הפירוז - אזי איום התקיפה עדיין כאן. המבחן של ההסכם הזה לא יהיה על הנייר בוושינגטון, אלא במבחן התוצאה ובביטחון הממשי של תושבי קו העימות".