גורם אמריקני רשמי במחלקת המדינה אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ישראל נסוגה מאזורים ברצועת הביטחון "כמחווה של רצון טוב". לדבריו, צבא לבנון יתבסס מחדש בשטחים אלו.