חייל צה"ל נפצע קל הבוקר (ב') מירי של חיזבאללה לעבר מוצב בירנית. בצה"ל בודקים את מקור הירי וככל הנראה מדובר ברקטות. בתגובה, השיב צה"ל בירי ארטילרי למרחב השיגור. חיזבאללה לקח אחריות על הירי וטען שמדובר בטילי בורקאן.
1 צפייה בגלריה
הבורקאנים לכיוון בירנית שצילמו בלבנון
הבורקאנים לכיוון בירנית שצילמו בלבנון
תיעוד הירי, מתוך לבנון
מדובר בהמשך של ירי חיזבאללה מאז הלילה. בשעות הבוקר נורו 2 טילי נ"ט לעבר מוצב נורית שבגליל, באיזור שומרה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם במקרה הזה כוח צה"ל הגיב בירי ארטילרי למרחב השיגור.
בתוך כך, לפי מאמר בעיתון "אל-אחבאר" חודש פברואר מתחיל עם אי בהירות לגבי חזית דרום לבנון, כאשר האפשרות להרחבת המלחמה עדיין קיימת. עוד נכתב כי זה המסר שהעבירו שרי החוץ האירופים שביקרו בביירות ונפגשו עם המנהיגים. על פי הדיווח, כל הניסיונות להגיע להצעות פוליטיות כדי להשעות את התמיכה בפלסטינים כשלו, מה שמחזק את האפשרות שישראל תקיים מבצע רחב היקף.
עוד נכתב כי חלק מהשיחות בלבנון קושרות את סוגיית דרום לבנון לסוגיית הנשיאות ואחד המסרים שהועברו הוא כי יש לבחור נשיא ללבנון הכי מאוחר במרץ אחרת תהיה מלחמה ישראלית עם לבנון. בנוסף, נמסר כי מתקיים תיאום צרפתי-סעודי שדוחף לפתרון המשבר הנשיאותי המבוסס על בחירתו של ג'וזף עאון. ההצעה הועלתה על ידי סעודיה ונתמכה על ידי פריז. נמסר כי הניסיון לקשור את הנשיאות לאפשרות המלחמה בדרום לבנון הוא ניסיון חדש לשכנע את חיזבאללה לוותר על תיק הנשיאות.