הסרטון המטריד לא סיפק את המשטרה - והתיק נסגר. רק לאחר פניית ynet הוא נפתח מחדש: תושב המרכז הותקף במהלך נסיעה בכביש 471 על ידי שלושה אחרים. האירוע התרחש בתחילת החודש בשעות הערב, כשהנהג היה בדרך לביתו. התוקפים קיללו אותו, חיבלו במכוניתו ולדבריו אף היכו אותו.
לדברי הנהג המתלונן, הכל התחיל כאשר האט את רכבו בפקק שנוצר בכביש. הוא מספר כי אז רכב מסחרי עם גרר נדחף בכוח לקדמת הפקק תוך שהוא גורם למתלונן לבלום בפתאומיות. לאחר מספר דקות ניסה הרכב המסחרי להיכנס שוב לנתיבו של הנהג המתלונן תוך שהוא דוחק אותו לטענתו מהנתיב וכמעט גורם לתאונה עם רכב מנתיב אחר.
2 צפייה בגלריה
הרכב של הנהג בכביש 471
הרכב של הנהג בכביש 471
בעטו והשליכו חפצים על הרכב
"באותם רגעים, נעצר הרכב המסחרי, וממנו יצאו שלושה בני מיעוטים, והחלו לבעוט ברכבו של מרשי ולגרום לו נזקים. מרשי הצליח להתחמק ולהמשיך בנסיעתו, או אז הגיח רכבם בדהירה מאחוריו, ובטרם מרשי הספיק להגיב נגש אליו אחד החשודים והחל להכותו, תוך שהחשוד מנסה לשלוף אותו מרכבו ולבצע בו שפטים", סיפר ל-ynet עו"ד חיים בלכר, שמייצג את הנהג המתלונן מטעם ארגון "חוננו".
הנהג ניגש עוד באותו היום לתחנת המשטרה במסובים והגיש תלונה - אליה צירף סרטון המתעד חלק מהאירוע ובו רואים את התוקף יורק תוך כדי נסיעה לעבר המתלונן. אחד מהשלושה אף השליך חפץ שפוגע בפח הרכב, דבר שעלול היה להביא לאובדן שליטה על הרכב של הנהג המתלונן.
למרות כל זאת תיק החקירה נסגר בתוך ימים ספורים. בסיבת הסגירה נכתב: "מדובר באירוע שההליך הפלילי אינו מסגרת מתאימה לבירורו". עו"ד בלייכר הגיש ערר לפרקליטות המדינה בדרישה לפתוח מחדש את התיק ולהעמיד את החשודים לדין בהקדם האפשרי. בנוסף, שלח מכתב למפקד מחוז תל אביב, הניצב עמיחי אשד, בו ביקש להטיל את החקירה המחודשת על יחידת החקירות המרחבית "לשם לכידת החשודים אשר מהווים סכנה מידית לאזרחי ישראל הנאמנים, ובטרם יעלמו ראיות רבות כגון סרטונים ממצלמות דרך".
2 צפייה בגלריה
הרכב של הנהג בכביש 471
הרכב של הנהג בכביש 471
הרכב של הנהג המתלונן
בנוסף, ביקש עו"ד בלייכר להעביר את הערר לקצין תלונות הציבור המחוזי "לשם בדיקת התנהלות תחנת המשטרה בעת סגירת התיק של תלונה חמורה כל כך". לדבריו, גם לאחר שהנהג הפצוע ברח מהם, המשיכו התוקפים לדלוק אחריו "תוך שהם זורקים בקבוקי זכוכית, חפצים שונים ויורקים לעברו, מעשים שסיכנו אות וגרמו נזקים רבים לרכבו. מרשי אף סבל במשך זמן רב מכאבים בזרועו כתוצאה מהמכות שספג".
הנהג הצליח לחייג במהלך אירוע התקיפה למשטרה וביקש מהם סיוע דחוף, ואף צילם את התוקפים מיידים לעברו בקבוקי זכוכית ויורקים עליו. עורך הדין טען כי מדובר בתקיפה לאומנית "ובנוסף מדובר בביצוע עבירות חמורות ביותר של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, ושל יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה. לא מתקבל על הדעת סגירת תיק כל-כך חמור ללא חקירה ומעצר של החשודים".
לאחר פניית ynet למשטרת ישראל, הוחלט להיענות לבקשת סנגורו של הנהג המתלונן ולפתוח את תיק החקירה מחדש. מהמשטרה נמסר בתגובה: "תיק החקירה נפתח מחדש בעקבות פנייה של המתלונן ונסיבות האירוע נבדקות".