2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ארבעה תושבי תל אביב נעצרו היום (שני) בחשד כי שדדו עשרות אלפי שקלים מגברים אותם הכירו דרך יישומון ההיכרויות "גריינדר", וסיממו אותם במהלך מפגשים מיניים ביניהם.
בחודשים האחרונים הצטברו עשרות תלונות מצד גברים נגד אותם חשודים, ובעקבות כך התנהלה חקירה סמויה בגין שורת מעשי שוד, גניבת כרטיסי אשראי ומשיכה של עשרות אלפי שקלים ע"י החשודים.
מהמידע שיש בידי המשטרה עולה כי הצדדים תיאמו מראש מפגש מיני שכולל שימוש בסמים, אך המתלוננים טוענים כי החשודים סיפקו להם סמים במינון גבוה מאוד מבלי לשאול אותם, מה שאפשר להם לבצע את השוד.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
(צילום: shutterstock)
מהחקירה עלה כי במהלך המפגשים, החשודים הגישו לקורבנות משקאות מהולים בחומר החשוד כסם, ולאחר שהקורבנות נרדמו - גנבו מהם את כרטיס האשראי שלהם, שחזרו את הקוד הסודי דרך הנייד ומשכו עשרות אלפי שקלים.
היום החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של ארבעת החשודים, תושבי תל אביב בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, על ידי שוטרי מרחב ירקון. במהלך היום הם יובאו לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בבת ים. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על שמם של החשודים בשלב זה. מלבד עשרות התלונות שהוגשו, המשטרה יודעת על קורבנות נוספים שמסרבים להתלונן מהחשש שנטייתם המינית תיחשף.