1 צפייה בגלריה
כוחות המשטרה בזירת הפיגוע
כוחות המשטרה בזירת הפיגוע
כוחות משטרה בשועפט. ארכיון
(צילום: דוברות המשטרה)
צעיר בשנות ה-20 לחייו נדקר בקטטה הלילה (בין שישי לשבת) במחנה הפליטים שועפט, וצוות מד"א שהוזעק למחסום בדרך ענתות קבע את מותו. שלושה בני אדם, בהם נער כבן 14, נפצעו בקטטה באורח קשה ופונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים בירושלים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ועדכנה כי ככל הנראה מדובר בקטטה אלימה בין בני משפחה.
בשעה 03:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ארבעה פצועים מאירוע אלימות, שהובאו ממחנה הפליטים שועפט למחסום הסמוך בדרך ענתות. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה דיווחו על צעיר עם פציעות חודרות, ללא סימני חיים וקבעו את מותו. בנוסף, הם דיווחו על שלושה פצועים קשה מדקירות - נער כבן 14, צעיר כבן 20 וגבר כבן 30.
המשטרה פתחה בחקירת רצח, ועצרה חשוד במעשה - שנפצע בעצמו ופונה לבית חולים. המשטרה מסרה כי "בקטטה נדקר המנוח באמצעות כלי חד ונפצעו המעורבים הנוספים כאמור". שוטרי תחנת שפט יחד עם לוחמי מג"ב אספו ממצאים מזירת הרצח, וכן גבו עדויות וראיות. הבוקר המשטרה עצרה את החשוד ברצח, תושב המקום בשנות ה-20 לחייו.
נמסר כי "החקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. בצאת השבת המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד ברצח בבית משפט, והחקירה תימשך במטרה למצות את הדין עמו ועם יתר המעורבים במקרה האלימות החמור".