ברקע ההסלמה במצב הביטחוני, מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד (אודי) גולדווסר, מתחה ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בריאיון שהעניקה הבוקר (יום ראשון) לאולפן ynet, וקראה לנטישת החקיקה סביב המהפכה המשפטית עד שתושג רגיעה. "אני רועדת מכעס. יצאתי להפגין לטובת המדינה שלמענה בני נפל, לא לטובת איש כזה או אחר, אז למה בממשלה לא נותנים לנו עכשיו את הדוגמא המתבקשת ואומרים 'אוקיי, אנחנו יורדים מהנושא עד שהדברים יירגעו'", אמרה.
גולדווסר הגיבה גם לדבריה של ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שכינתה אמש את המפגינים נגד המהפכה המשפטית "חבורת מופקרים", והאשימה אותם כי הם "שואבים הנאה חולנית מלהחליש אותנו בעיני האויבים שלנו". "אתם הורסים את המדינה ואת חוסנה החברתי והביטחוני", כתבה גוטליב. גולדווסר אמרה בכעס: "אענה לטלי גוטליב ואגיד לה שאני אכן מופקרת. הפקרתי את בני למען טובת המדינה. זו תשובת אחת בשבילה".
2 צפייה בגלריה
מיקי גולדווסר, אמו של אודי גולדווסר
מיקי גולדווסר, אמו של אודי גולדווסר
מיקי גולדווסר, אמו של אודי
2 צפייה בגלריה
ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב
ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב
ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב
(צילום: אור אדר)
עוד תיארה גולדווסר כי השתתפה בהפגנות נגד המהפכה המשפטית עוד מראשיתן. היא תועדה בין היתר כשהיא מחזיקה שלט עם תמונתו של בנה לצד הכיתוב "אמא! קורא לי בני אודי, צאי להילחם על המדינה הדמוקרטית שלמענה נלחמתי ועבורה נפלתי". גולדווסר אמרה על כך: "לצערי הרב אני צריכה להשתמש בתמונה של הבן שלי ולזעוק על מה הפקרתי, כדברי טלי גוטליב, את בני? על מדינה שתיהפך דיקטטורה? על מדינה שבה לא אוכל ללכת בפעם הבאה עם התמונה הזאת ולהראות על מה נפל בני? כי יעצרו אותי אם אני אעשה כזה דבר".
- עד כדי כך את חוששת? החקיקה מוקפאת כרגע, במובנים מסויימים. "אני חוששת מאוד, בפרט מעצם העובדה שהם לא מפסיקים עכשיו את החקיקה בזמן כל כך רגיש. החקיקה מוקפאת כפי שאמרת במובנים מסויימים - זה ניסיון להרדמת הציבור, ולכן אני אומרת שאסור להפסיק להפגין. לא להירדם על המשמר: לצאת להפגנות בכל יום. אני אומרת את זה מתוך ניסיון. לפני 17 שנים יצאנו להפגין לשחרור הבנים מהשבי, ומי ששחרר אותם בסוף לא הייתה הממשלה, אלא העם, הציבור שעמד מאחורינו. הם היו קול עצום שבסופו של דבר נשמע למעלה".
גולדווסר הדגישה: "אין חוכמות. אנחנו הבוחרים. הם מפחדים מאיתנו. שזה יהיה ברור – הממשלה מפחדת מאיתנו. אנחנו העם, אנחנו הבוחרים, אנחנו יכולים היום להרים אתכם, מחר להוריד אתכם. וזה הכוח שלנו. ואסור לנו להפסיק, לדלל את הכוחות שלנו או להירגע, לא לרגע אפילו".
בכתבה זו שולבו תמונות שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום