בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של דוד נתנזי (30), החשוד בהמתה בקלות דעת ובסיוע להתאבדות של בת זוגו אבישג פחימה (22) בשכונת הקטמונים בבירה. גופתה של פחימה נמצאה בשבת בדירת הזוג, ובדמה התגלו שאריות של תרופות. אביו של נתנזי, משה (53), החשוד בשיבוש הליכי משפט נעצר אתמול והיום שוחרר למעצר בית עד יום שני.
3 צפייה בגלריה
אבישג פחימה ז"ל
אבישג פחימה ז"ל
"היו לה חלומות גדולים". פחימה
(באדיבות המשפחה )
3 צפייה בגלריה
דוד נתנזי
דוד נתנזי
מעצרו הוארך בשישה ימים. נתנזי
( באדיבות המשפחה )
מהדיון בבית המשפט עולה כי נתנזי עצמו, הנוטל באופן קבוע כדורים פסיכיאטריים, השאיר מכתב התאבדות ותכנן לתרום את כספו לנוער בסיכון. לטענת החשוד, שנעצר בשבת ומאז מאושפז בבית חולים, צריכת הכדורים הייתה הדדית.
נציג המשטרה בדיון אמר כי נתנזי שינה את גרסתו כמה פעמים, החל מהדיווח למוקד מד"א בשבת, ובהמשך בתשאול סיירים במקום ובחקירתו בתחנת המשטרה. "בשלב הראשון המשיב לא היה חשוד באירוע, הוא ואביו מסרו את מה שמסרו בתשאול ראשוני. בהמשך נלקחו דגימות, הן מהמנוחה והן מהמשיב לצורך בדיקת הטענות השונות. בחקירתו הראשונה הוא מסר גרסה שונה לחלוטין מהדיווח שהועבר בשטח", אמר נציג המשטרה.
"אתמול הוא מסר כבר גרסה חמישית או שישית לדברים. לאור ההתפתחויות האחרונות בתיק החשד התחזק", הוסיף נציג המשטרה. "הגרסאות מבלבלות אותו ואותנו. האם אנחנו יכולים לסמוך על זה שהוא צרך או לא (תרופות – ג"כ). נמצאו סימני בצקת גם במוח שלו".
3 צפייה בגלריה
אבישג פחימה ז"ל ודוד נתנזי
אבישג פחימה ז"ל ודוד נתנזי
"לא הצלחנו להציל אותה". פחימה ונתנזי
(באדיבות המשפחה )
שרון, קרובת משפחה של פחימה, סיפרה ל-ynet כי ביום רביעי שעבר תכננה פחימה להיפרד מנתנזי. "היא אמרה שהוא היה קנאי ואובססיבי לגביה, היא חיה בפחד, היא הרגישה שהיא צריכה למחוק הודעות מאנשים", סיפרה שרון. "היא תכננה לבטל את החתונה. לאבישג היו חלומות גדולים. תלמידה מצטיינת. היא הייתה אמורה להתחיל סטאז' ביום חמישי במשרד רואי חשבון. היא כבר חלמה על זה".
לדברי שרון, פחימה לא הגיעה ביום חמישי לתחילת ההתמחות שלה, אז התעורר החשד הראשוני שמשהו לא בסדר. "היא ילדה חכמה מאוד עם המון שאיפות. אני מאמינה שהיא באה להיפרד מדוד ושהוא קיבל את זה קשה והתחיל לסמם אותה", טענה שרון. "המשפחה לא תנוח עד שהצדק ייצא לאור. לא הצלחנו להציל אותה לצערנו הרב".
עו"ד יהודה שושןעו"ד שושן
עו"ד עורך דין יוסי נדבעו"ד נדב
סנגורו של נתנזי, עו"ד יהודה שושן, מסר: "המשטרה במבוי סתום ועל אף הרצון להשחיר את מרשי ולהעליל עליו שקרים, למרשי לא הייתה כל תרומה במותה של המנוחה. הוא אהב אותה, רצה להינשא לה וכיום מבכה את מותה".
עו"ד יוסי נדב, המייצג את האב, מסר כי "מדובר באירוע מצער וליבנו עם המשפחה, אך בל נשכח כי המנוחה הייתה כלתו לעתיד, ולבו של מרשי נקרע מצער. בית המשפט קיבל את טענותינו ושחרר אותו".