1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אייל פיימן (31), אח מוסמך בבית החולים ברזילי באשקלון, בגין התקנת מצלמה נסתרת בשירותים של נשות צוות המחלקה שבה הוא עובד - במטרה לתעד אותן בזמן שהן מחליפות בגדים. הוא מואשם בסעיף של "פגיעה בפרטיות", והושעה מבית החולים למשך חצי שנה.
לפי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום באשקלון, פיימן רכש מצלמה, התקין אותה בסתר מתחת לכיור בשירותי הנשים במחלקה פנימית ה' בבית החולים - ותיעד לפחות ארבע נשים. יום אחד אישה שנכנסה לשירותים הבחינה במצלמה שנפלה - וכך נחשפה השיטה שלו. עוד נאשם פיימן כי לאחר שתיעד את הנשים הוא צפה בסרטונים - ולאחר מכן מחק אותם.
האירוע דווח להנהלת בית החולים, שפתחה בבדיקה. במקביל, הנשים שתועדו הגישו תלונה במשטרה ונפתחה חקירה, שבסיומה כאמור שלוחת התביעות של מרחב לכיש בפרקליטות מחוז דרום החליטה להגיש נגדו כתב אישום.
מבית החולים ברזילי נמסר בתגובה: "דיווח בדבר גילוי מצלמה סמויה הועבר מיידית על ידי המרכז הרפואי למשטרת ישראל, אשר פתחה בעקבות דיווח זה בחקירה. העובד הושעה מעבודתו על ידי נציב שירות המדינה למשך חצי שנה, בשלב זה, לנוכח הודעת משטרת ישראל בדבר פתיחה בחקירה פלילית כנגדו. הנהלת בית החולים אף טיפלה בצוות ובוצעו מספר פגישות עם צוות הפסיכולוגיה בבית החולים".