עציר הנאשם בתקיפה ובעבירות מין בשלוש נשים נמצא הבוקר (יום א') ללא רוח חיים בתאו שבכלא רימונים: מדובר בפנטה טרפה (25) מבת ים, שב-2017 היה בין 120 החיילים שקיבלו את אות מצטיין הנשיא ביום העצמאות. שב"ס עדכן את משפחתו של המנוח ופתח בחקירת נסיבות מותו.
"המשפחה שלו ואני בהלם מוחלט", אמר ל-ynet סנגורו עו"ד אדי אבינועם. "ביקרתי אותו לפני שבועיים ויישרנו קו לקראת מועד הדיון בבית המשפט. כנראה שכוחו הרגשי לא עמד לו בשעתו הקשה. אני מבקש לזכור שגם לצד המעשים שיוחסו לו, היה כאן צעיר שכל חייו עוד לפניו".
טרפה, יליד אתיופיה ורווק תושב בת ים, נעצר ב-2019 עד תום ההליכים נגדו. בכתב האישום שהוגש נגדו בינואר 2020 נטען שהוא תקף בהזדמנויות שונות שלוש נשים שהלכו לבדן באישון לילה בבת ים.
1 צפייה בגלריה
פנטה טרפה מצטיין נשיא נאשם אונס
פנטה טרפה מצטיין נשיא נאשם אונס
טרפה אחרי קבלת אות הנשיא ב-2017
באירוע הראשון, נטען, ב-3 ביולי 2019 בשעה 4:00 לפנות בוקר, הוא תקף אישה שצעדה לאורך חוף הסלע בבת ים, הפיל אותה על הקרקע, חסם את פיה בידו ותקף אותה מינית. בשלב מסוים היא ברחה ממנו.
במקרה השני על פי כתב האישום, ב-21 בנובמבר 2020 בשעה 1:40 אחר חצות, הוא חבט בישבנה של אישה שהלכה ברחוב יוספטל בבת ים. כשהתעמתה איתו, הוא הפיל אותה על הקרקע ובעט בראשה.
המקרה השלישי שיוחס לטרפה אירע ב-30 בנובמבר 2020 בשעה 3:00 לפנות בוקר ברחוב רוטשילד בבת ים. הוא היכה אישה, הפיל אותה מגרם מדרגות ובעט בראשה.
בבקשת המעצר שלו נכתב: "מעשיו בוצעו בכוח ובאלימות מינית ופיזית חסרת רסן, כלפי נשים אקראיות אשר הלכו לתומן ולבדן. כלל המעשים מעידים על דפוס פעולה חוזר, במסגרתו מאתר המשיב את קורבנותיו, עוקב אחריהן ונוקט כלפיהן אלימות מינית ופיזית".