תושבת נהריה בת 58 נעצרה בשבוע שעבר בחשד שניסתה להעביר סמים לשני בניה שמרצים תקופות מאסר ארוכות בבית כלא גלבוע. שלשום (שישי) שוחררה האם לביתה, לאחר מעצר של ארבעה ימים. חקירת הנושא נמשכת, ובמשטרה מעריכים כי הביאה את הסם כדי "לפנק את בניה".
1 צפייה בגלריה
הסם הנוזלי בתוך כיס החולצה
הסם הנוזלי בתוך כיס החולצה
"ניסתה להעביר לבניה סם בכיס מיוחד שנתפר בחולצה"
(צילום: דוברות המשטרה)
רפ"ק קוג'אן תחאוחורפ"ק קוג'אן תחאוחוצילום: דוברות מרחב עמקים
ראש משרד החקירות במשטרת בית שאן, רב-פקד עו"ד קוג'אן תחאוחו, סיפר כי "האם הגיעה לבקר את שני בניה במסגרת ביקור משפחות בכלא גלבוע. היא הביאה איתה אוכל ובגדים וביקשה להכניס להם אותם". לדבריו, "במהלך החיפוש הביטחוני איתרו הסוהרים חולצה חשודה, שבמהלך בדיקתה התברר שנתפר בתוכה כיס מיוחד אליו הוחדר חומר נוזלי החשוד כסם בכמות מסחרית לתוך שקית אטומה.
"הסוהרים שזיהו את החומר עיכבו את האם לתחנת המשטרה והודיעו לה שהיא עצורה", הוסיף תחאוחו. החומר נשלח לבדיקת המעבדה של המטה הארצי והאם החשודה, שאינה מוכרת למשטרה, מכחישה שידעה כי מדובר בסם.
עורך דין מוטי מלניקעו"ד מוטי מלניק
עו"ד מוטי מלניק, שמייצג את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר באישה נורמטיבית, ללא כל עבר פלילי, שמכחישה את החשדות נגדה ומסרה גרסה. נעשה לה עוול גדול בכך שהיא נעצרה לארבעה ימים, מדובר בסבתא לנכדים. היא שוחררה לאחר הערר שהוגש על מעצרה".