תושבת עכו בשנות ה-40 לחייה נעצרה הבוקר (שני) בחשד שגנבה מקשישה (80) שבה טיפלה יותר מ-400 אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
אישה ב אזיקים עצורה נעצרה אילוסטרציה
אישה ב אזיקים עצורה נעצרה אילוסטרציה
"עבירות נגד חסרי ישע הן בנפשנו, נדאג שהאשמים יהיו מאחורי סורג ובריח". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
שוטרי תחנת זבולון שבמחוז חוף פתחו בחקירה עם קבלת דיווח אודות חשד לגניבה מהקשישה, תושבת הקריות, בידי המטפלת שאותה העסיקה. לפי החשד, המטפלת נטלה בעורמה צ'קים של הקשישה, וכן משכה מזומנים באמצעות כרטיס האשראי שלה בכמה מקרים שונים הנמשכו על פני חודשים.
מפקד משטרת זבולון, ניצב-משנה ניר ג'מבר, אמר ל-ynet כי "מדובר במעשים שפלים ונבזיים של החשודה, שזכתה לאמון מצד אותה קשישה שהכניסה אותה אל ביתה כמטפלת שלה. מחומר הראיות עולה כי החשודה עבדה בביתה של האישה כמה חודשים, שבמהלכם גנבה ממנה צ'קים ועשתה בהם שימוש, וכן משכה סכומי כסף גבוהים מאוד באמצעות כרטיסי האשראי שלה".
המטפלת השתמשה בכסף שגנבה כדי לרכוש לעצמה דברים יקרי ערך, בהם רכב "חדש ויוקרתי מהניילונים בשווי מאות אלפי שקלים", לדברי נצ"מ ג'מבר.
מפקד משטרת זבולון ניצב – משנה ניר ג'מבר.נצ"מ ניר ג'מברצילום: דוברות המשטרה
החקירה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרת זבולון, ולא דרך תלונה שהוגשה. בהנחייתו של מפקד התחנה הוקם צוות מיוחד שפתח בחקירה סמויה כדי לאמת את המידע ולאסוף ראיות, שלבסוף לא הותירו מקום לספק כי החשודה ניצלה את האמון שניתן בה כדי לגנוב ולעשוק בצורה שיטתית את האישה בה טיפלה.
היום בבוקר עברה החקירה לשלב הגלוי, והמטפלת נעצרה בקרבת ביתה בעכו והועברה לחקירה בתחנת זבולון. בשעות הצהריים היא הובאה בפני בית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרה עד ליום רביעי. מדובר בחשודה בעלת משפחה, ללא עבר פלילי שלא הייתה מוכרת למשטרה.
במקביל, במשטרה לא פוסלים את האפשרות שעם התקדמות החקירה ואיסוף ראיות נוספות, יבוצעו מעצרים נוספים. במשטרה ציינו הערב כי "כל הנושא של עושק, גניבה ופגיעה בחסרי ישע ואנשים עריריים הוא בנפשנו. נדאג שכל חשוד או חשודה כאלו יהיו מאחורי סורג ובריח"