פרקליטות מחוז חיפה תגיש מחר (יום חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחים בני 22 ו-29 בגין ניסיון רצח של קרובת משפחתם, תושבת דיר אל-אסד בת 38, על רקע פעילותה ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
עולא דבאח, הקליעים ב-BMW
עולא דבאח, הקליעים ב-BMW
האישה שנורתה וסימני הירי על רכבה
לפי החשד, השניים, אחייניו של בן זוגה לשעבר של האישה, ירו לפני כחודש בקרובת משפחתם מטווח אפס. חקירת שוטרי המחוז הצפוני העלתה כי בשעה שהאישה נכנסה לרכב יוקרה מסוג BMW ביישוב, סמוך לביתו של בן זוגה לשעבר, החשודים, גם הם תושבי דיר אל-אסד, הגיעו למקום רכובים על אופנוע - וירו לעברה כמה כדורים. האישה, שהובאה על ידי צוות מד"א לצומת כישור, פונתה לבית חולים במצב קשה.
למחרת האירוע, בתום מצוד של המשטרה, נעצרו שני הצעירים. לפי ממצאי החקירה, כאמור, בשל פעילותה התדירה של האישה ברשתות החברתיות, החליטו השניים לרצוח אותה.
3 צפייה בגלריה
הקליעים ב-BMW
הקליעים ב-BMW
זירת ניסיון הרצח
3 צפייה בגלריה
הקליעים ב-BMW
הקליעים ב-BMW
פנים הרכב לאחר ניסיון הרצח
האישה שנורתה מוכרת ברשתות החברתיות בכל החברה הערבית. בדרך כלל היא מתגוררת באזור ירושלים, וככל הנראה היורים ידעו שהיא נמצאת בגליל לפי רכבה - BMW כחולה המוכרת להם.
"כמעט רצחו אותה בגלל מרקם חייה ברשתות. שני הנאשמים רצו להתערב בחייה ומצאו לנכון לא רק לפגוע בה - אלא גם לרצוח אותה. תודה לאל שהיא החלימה וחזרה לחייה", סיפרה אישה המכירה את המקרה.
מחר, עם סיום שלב החקירה, תוגש בנוסף לכתב האישום גם בקשה למעצרם של שני החשודים עד תום ההליכים נגדם.