במשך שישה ימים בני משפחתה של ניצן רחום המתינו לשביב של מידע עליה, ולא קיבלו דבר. ניצן רחום, בת 28 מפרדסיה, הייתה במסיבת הטבע באזור רעים. היא הייתה בחודש הרביעי להריונה, ומאורסת ללידור לוי. אתמול (יום ו'), כמה שעות אחרי שאחיה שוחח עם ynet, קיבלה משפחתה את הבשורה המרה שגופתה זוהתה. גם הארוס לידור והדוד של ניצן, אבי סאסי, נרצחו.
"אף אחד לא נותן לנו שום מידע, שום כלום", סיפר עומרי, אחיה של ניצן, שעות לפני ההודעה על מותה. "הבן זוג לידור נרצח, קברנו אותו אתמול. אנחנו יודעים שהדוד שלנו מאמריקה, אבי סאסי, נרצח. הבת שלו, החתן שלו והאחיינית שלו היו איתו. אבי ואלכס, חבר של המשפחה ממקסיקו, הגנו עליהם בגופם ונפגעו מכמה רימונים שהושלכו עליהם".
2 צפייה בגלריה
ניצן רחום
ניצן רחום
ניצן רחום. הייתה בחודש הרביעי להריונה
בשיחת טלפון בשבת בשעה 07:10 אמרה ניצן לאמה: "איזה סיוט, יורים עלינו". בשיחה השנייה עם משפחתה, כעבור 20 דקות, היא הודיעה שהיא ולידור הצליחו להגיע ברכב למיגונית בצומת שבו הייתה ניידת משטרה. האח מספר שחלק מהאנשים שהסתתרו במיגונית נחטפו על-ידי חמאס. "אני יודע שיש חטופים, בוודאות, לפחות ארבעה. חלק מאלה שחולצו משם. יש מישהי בשם זיו, שבן הזוג שלה שהיה איתה שם ועוד כמה נעדרים. היא ראתה בסרטון שהוא חטוף של החמאס".
"אחותי הייתה בצומת רעים במיגונית. יש סרטון של החמאס עם מצלמת רכב, שרואים שם את לידור בורח. הם זרקו רימון פנימה והוא ברח החוצה. החברים שחולצו מספרים שהם העיפו החוצה כל רימון שהמחבלים זרקו למיגונית. אין לי מושג איך הם עשו את הדברים האלה. באיזשהו שלב הם זרקו עליהם כל כך הרבה רימונים שהם לא הספיקו. חלק התפוצצו בפנים. אנחנו מבינים שלידור ברח החוצה אחרי הרימון הראשון, הבנו שהרימון עבר מעל הראש שלו. שומעים אותם מרססים אותו".
2 צפייה בגלריה
ניצן רחום ולידור לוי ז"ל
ניצן רחום ולידור לוי ז"ל
ניצן רחום ולידור לוי ז"ל
האח סיפר על הימים האיומים שבהם חיפש את אחותו כשהייתה נעדרת, ואמר שבשבת אחרי שבע בבוקר הטלפון שלה הפסיק לשדר מיקום. "בראשון בבוקר המיקום חזר וראיתי את הטלפון נוסע כל הדרך למחנה שורה. אני יודע ששם נמצאות הגופות. הגעתי עד השער, לא נתנו לי להיכנס. לא הבינו איך הגעתי אליהם בכלל. הם אמרו שרק מי שיש לו אישור פיזי יכול להיכנס ושלחו אותי להביא אחד כזה. בדיעבד אני מבין שאולי הם היו לא מאופסים. אחרי זה הלכתי למסור פרטים ודי.אן.איי".
עומרי סיפר שאחות אחרת שלו מצאה ברשת סרטון של אדם שחולץ מהתופת, שבו שמעו את ניצן. אחר כך נוצרה קבוצת ווטסאפ של מי שהיו במיגונית ושרדו. כאמור, מספר שעות אחרי השיחה עם האח זוהתה גופתה של ניצן. היא תובא היום לבית למנוחות עולמים בבית העלמין בפרדסיה.