בימי שגרה, סיפור על גבר שרצח אישה עמה היה במערכת יחסים רק כי לא רצתה להינשא לו היה "זוכה" לתהודה גדולה. בן קסטרו (29), בן זוגה של מאיה גלוגובסקי מתל אביב (38), סטודנטית לרפואה, רצח אותה באכזריות כשלושה חודשים אחרי שהכיר אותה באפליקציית היכרויות. הרקע לרצח הוא על פי החשד סירובה של גלוגובסקי לבקשת קסטרו להינשא לו.
3 צפייה בגלריה
מאיה גלוגובסקי
מאיה גלוגובסקי
גלוגובסקי. "הייתה קרובה להגשים את חלומה וכבר לא תספיק"
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
זירת הרצח ברחובות
ביום שלישי האחרון, נפגשו השניים ברמת גן ובמהלך נסיעה ברכב התפתח ביניהם ויכוח אחרי שקסטרו הציע לגלוגובסקי להתחתן איתו - והיא סירבה. על פי החשד, ברגע זה הוא שלף סכין ושיסף את גרונה, אחרי שזו התחננה בפניו: "אל תהרוג אותי". לאחר מכן נסע קסטרו לרחוב לוי אשכול שברחובות, התקשר לאביו ולחברו הטוב ואמר להם כי רצח את בת זוגו. אביו של קסטרו דיווח על הרצח, ועדי ראייה התקשרו גם כן למשטרה.
מעצרו של קסטרו הוארך עד 15 בנובמבר. בינתיים, ייבחן על ידי פסיכיאטר שייקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין, למרות שכבר קשר את עצמו לרצח.
3 צפייה בגלריה
מאיה גלוגובסקי וחברתה שני כספי
מאיה גלוגובסקי וחברתה שני כספי
גלוגובסקי וחברתה כספי. "אני עדיין לא מאמינה שזה קרה"
המשפחה והחברים של גלוגובסקי קיבלו את הבשורה בהלם מוחלט, חלקם כלל לא ידעו שהיא נמצאת במערכת יחסים. "בשבועות האחרונים לא היינו בקשר, הרגשתי שהיא מתרחקת ונתתי לה את המרחב שלה. יום לפני הרצח היא התקשרה אליי, לא יכולתי לענות. היא כתבה שהיא אוהבת אותי ורוצה שנדבר, להסביר מה קורה איתה בזמן האחרון. אני כל כך מצטערת שלא עניתי לה, אולי הייתי יכולה להבין אם משהו עובר עליה", סיפרה שני כספי, חברתה של גלוגובסקי ללימודים.
גלוגובסקי עזבה לפני ארבע שנים קריירה מוצלחת בתחום המלונאות כדי ללמוד רפואה ולהגשים את חלומה להיות רופאת עור. היא בעלת שני תארים ועסקה גם בקידום ופיתוח הקנאביס הרפואי. קרוביה מתארים אישה עצמאית, חכמה, חרוצה, סקרנית וכזו שמדברת בגובה העיניים למרות ניסיונה הרב וכישוריה הרבים.
"מאיה הייתה אחד האנשים הכי אוהבים שאני מכירה, היא נתנה לי יותר אהבה ממה שאני יכולתי להבין. יש בינינו פער של 15 שנים ונוצרה בינינו חברות מאוד גדולה, הייתי קצת כמו האחות הקטנה שלה", סיפרה כספי. "מאיה השקיעה בלימודים מתוך ידיעה שזה מה שהיא רוצה לעשות בחיים שלה, היא עשתה הכול כדי להיות הרופאה הכי טובה שהיא יכולה. רק עכשיו היא התחילה להגשים את זה וזה נעצר מוקדם מדי".
כספי ציינה כי היא עדיין לא מעכלת את שאירע. "אני לא מאמינה שזה נכון. מהרגע שקיבלתי את הבשורה לא יכולתי להפסיק לדמיין מה קרה ברגעים האלו. היא הייתה כל כך קרובה למה שהיא תמיד חיכתה לו והיא לא תוכל לחוות את זה. מאיה לא תהיה כאן איתנו, והיא הלכה בדרך שלאף אחד לא מגיע ללכת. לאף אחד לא מגיע למות ככה. אני מחכה להתעורר מהסיוט הזה".