שלמה יצחקי הוא נהג מונית כבר 12 שנה, אבל מעולם לא חווה אלימות כפי זו שבה נתקל אתמול (ראשון) ברמת גן, כשהותקף באלימות קשה על ידי נוסע - ללא כל סיבה. "בחיים לא היה לי מקרה כזה. חוותי אלימות מילולית, אולי אבל בחיים לא מכות", אמר ל-ynet. צפו בתיעוד התקיפה שבפתח הידיעה.
התקיפה אירעה אתמול בסביבות השעה 14:00 בצהריים, כשיצחקי חיכה לנסיעה שהוזמנה דרך אפליקציית גט. "לנוסע היה אי-דיוק בכתובת במספר אחד", סיפר בנו של שלמה, אור. "אבא חיכה באחימאיר 14 והוא היה ב-15. לקח להם ארבע דקות למצוא אחד את השני".
3 צפייה בגלריה
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי
3 צפייה בגלריה
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי והתוקף
התוקף, כפי שצולם במצלמת הרכב של הנהג. "קרא לי שמאלני מסריח"
שלמה שחזר: "חיכיתי ממש על הכביש. התקשרתי והוא לא ענה, ואז כשהוא חזר אליי אמרתי שאני מחכה כמה דקות על הכביש וחוסם. הוא התחיל להתקדם אליי, אבל היה אוטובוס מאחוריי אז זזתי כמה מטרים כדי לא לחסום אותו. הוא צעק עליי בטלפון 'מה אתה נוסע?'.
"הוא נכנס למונית עם ילדה קטנה והדבר הראשון שהוא אמר לי זה 'סע יא שמאלני מסריח מניאק', ולא הפסיק לקלל. עצרתי את הנסיעה ואמרתי לו שירד מהאוטו. הוא ירד ושם את הילדה בעגלה תוך כדי שהוא אומר לי 'אני אטפל בך, אני אטפל בך'".
3 צפייה בגלריה
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי והתוקף
תפרים בראש ובמצח, ושבר באף. שלמה אחרי שהותקף
לדברי שלמה, "הוא השאיר את הדלת פתוחה, לא שמתי לב ונסעתי קצת קדימה, ואז קלטתי את הדלת אז עצרתי ויצאתי לסגור אותה. הוא השאיר את הילדה מאחור, רץ אליי - והתחיל לפוצץ אותי במכות". בנו הוסיף: "הוא הסתער עליו במכות לפנים. פתח לו את הגבה, שבר לו את האף, כולו דימם. בן אדם אכזרי, ללא כל סיבה". כל זה קרה מול עשרות אנשים ברחוב מרכזי, ועוברי אורח הזמינו אמבולנס ומשטרה.
במהלך היום שלמה מתכנן לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה. המקרה כולו תועד במצלמת הרכב שלו. "דבר ראשון התקשרתי לגט כדי שינתקו אותו ושלא יוכל להזמין עוד נסיעות", אמר שלמה. "ביקשתי מהם את הפרטים, אבל הם אמרו שיעבירו למשטרה אחרי שאגיש תלונה כי הם צריכים צו. המשטרה הגיעה לזירה הרבה אחרי שהוא הלך".
שלמה סיפר על מצבו הרפואי: "האמבולנס פינה אותי לבית חולים ושם הייתי עד לפנות בוקר. עשו לי תפרים בראש ובמצח, יש לי שבר באף ואולי אצטרך לעבור ניתוח. אצטרך לחזור לביקורת כשהנפיחות תרד".