בפעם השלישית בחודשים האחרונים, כתובת גרפיטי עם צלב קרס רוססה על קיר מבנה סניף בני עקיבא ירושלים. כתובת הגרפיטי, שכוללת צלב קרס לצד האותיות ת.ע - תורה ועבודה, הסיסמה של תנועת הנוער בני עקיבא, גרמה לדאגה בקרב הורי הילדים שמשתתפים בפעילויות התנועה.
1 צפייה בגלריה
צלבי קרס רוססו על סניף תנועת בני עקיבא בירושלים בפעם השלישית
צלבי קרס רוססו על סניף תנועת בני עקיבא בירושלים בפעם השלישית
צלבי קרס רוססו על סניף תנועת בני עקיבא בירושלים בפעם השלישית
לאה קורצוויל, אמא למדריכה ולכמה חניכים בסניף שבו רוססה כתובת הגרפיטי, אמרה ל-ynet כי "תנועות הנוער בכלל ובני עקיבא בפרט הוא מקום בטוח שאנו ההורים שולחים את ילדינו כדי שיפעלו חברתית ויספגו ערכים של ערבות הדדית וקבלת האחר. אין ספק שזה כבר אינו צירוף מקרים - אלא מקרה מכוון. אנו כהורים מקווים שהמשטרה לא תקל ראש ותפעל למצוא את האדם מאחורי הפעולה המכוערת הזאת ושילדינו יחזרו ללכת בבטחה לפעילות הברוכה בסניף".
סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה פנתה בנושא למפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, בבקשה שיאיץ את חקירת מקרי ההתנכלות. "המתח הציבורי, ההסתה והשיסוי עוברות כל גבול. בזמן שחניכי בני עקיבא בעיר יוצאים לפעילויות להעלאת האחדות בעם, מגיעים פורעים אל מבנה הסניף ומנסים לייצר את חניכי התנועה באור אפל", אמרה. "פניתי אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה בדרישה להאיץ את חקירת המקרה. אנו חייבים לעצור את ההידרדרות המסוכנת הזאת באופן מיידי לפני שההסתה הנוראית תביא לפגיעה בחיי אדם".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "בעקבות הדיווחים שהתקבלו בנושא, נפתחה חקירה במשטרה, וגורמי העירייה הוזמנו למקום למחיקת הכתובות. נציין כי המשטרה פועלת בירושלים כל העת, גם נגד ביצוע עבירות מעין אלו. החקירה עודנה מתנהלת בימים אלו, ואנו נמשיך בחקירת המקרים במטרה להגיע לחקר האמת".