שרי הליכוד ניר ברקת ועידית סילמן הגיעו היום לביקור בבתי חולים, והותקפו על ידי אזרחים שהיו שם והטיחו בהם האשמות. יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן נצפה מבלה עם חברים בבית קפה בראשון לציון, חבריו תקפו אישה שתיעדה אותם וביקשה לקבל תשובות על מחדלי הממשלה.


שר הכלכלה ברקת הגיע לביקור בבית החולים שיבא שבתל השומר. "יש פה אסון בקנה מידה של שואה. מה שעניין אתכם זה איך למנות את החבר של אמסלם במקום מישאל ועקנין", הטיח בו אחד האזרחים במקום, שיראל חוגג.
ברקת אמר: "אני אדבר איתך אחרי המלחמה", חוגג השיב: "למה אחרי המלחמה?", וברקת ענה: "כי עכשיו אני מתעסק בעיקר, לבוא ולהסתכל לכם בעיניים". חוגג הוסיף: "ולבקש סליחה אולי?", ברקת ענה: "בוודאי, לבקש סליחה". אדם נוסף שהיה שם אמר לברקת: "אז תבקשו סליחה, זה מה שצריך".
חוגג המשיך לתקוף: "איפה ראש ממשלת ישראל? תעמדו כולם בשורה, כמו שהצטלמתם לגיבוש שלכם, תבקשו סליחה מעם ישראל, תרדו על הברכיים, תקרעו חולצה, כי קרעתם קרע עמוק מאוד".

ברקת אמר כי "אין לי ספק שכולנו נצטרך לבקש סליחה, כולם ללא יוצא מן הכלל". אדם אחר אמר לברקת: "ולהתפטר", וגבר נוסף האשים: "אתם לא ראויים לאנשים, אתם לא ראויים לאף אחד, רצחו לי חברים, אין לך מושג בכלל. ההורים שלי היו בממ"ד 30 שעות, 40 שעות, איפה היית?".
אדם נוסף האשים: "התעסקתם כל כך הרבה בטפל, בקומבינות, באיזה חבר של אמסלם יהיה באיזה תפקיד בדואר, באיזה חבר של גלית דיסטל...".
אזרחים הטיחו האשמות גם בשרה להגנת הסביבה סילמן, שביקרה בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. "אתם אחראים, תלכו הביתה. אתם מפריעים לעם הזה למצוא את הדרך להתקדם, אתם מפריעים שם, אתם מסוכנים", אמרה לסילמן אישה ששהתה בבית החולים.
3 צפייה בגלריה
ניר ברקת בבית החולים  שיבא תל השומר
ניר ברקת בבית החולים  שיבא תל השומר
"תרדו על הברכיים, תבקשו סליחה". אזרחים מתעמתים עם ברקת בבית החולים שיבא
3 צפייה בגלריה
הציבור מקבל את עידית סילמן באסף הרופא
הציבור מקבל את עידית סילמן באסף הרופא
"אתם אחראים, תלכו הביתה". סילמן בשיבא
3 צפייה בגלריה
בזמן שזוועות הטבח ביישובי העוטף מתגלות: דוד ביטן יושב בבית קפה בראשון לציון
בזמן שזוועות הטבח ביישובי העוטף מתגלות: דוד ביטן יושב בבית קפה בראשון לציון
ביטן עם חברים בבית קפה בראשון לציון
אחד מאנשי הצוות הטיח בסילמן: "היית ילדה טובה? הרסתם את המדינה הזאת, תלכו מפה, תלכו. עכשיו זה תורנו, אנחנו עכשיו נישן פה, אנחנו נעזור, ימין שמאל, עם מאוחד, אתם הרסתם, לכו מפה". סילמן עזבה את המקום בזמן שהאזרחים ממשיכים לצעוק עליה.
במקרה אחר, ח"כ ביטן בילה עם חברים בבית קפה בראשון לציון. אישה שזיהתה אותו ביקשה לדבר איתו. אחד חבריו של ביטן תקף אותה: "כן גברת, זה לא הזמן, את מחפשת כותרות? יאללה תעופי מפה, עופי מפה".
האישה שאלה: "למה אתם לא עושים כלום? אין לכם כאב בבטן על כלום". חברו של ביטן המשיך לתקוף, בזמן שחבר הכנסת ממשיך לשבת ולא מתערב: "יאללה עופי מפה, זבל, את זבל, עופי".