בפעם השנייה תוך פחות מיממה, טיסת אל על נאלצה לסטות מהנתיב עקב נוסע שהתפרע: טיסת אל על לפראג מס' 2521 שבה לנחיתה בנתב"ג, לאחר שנוסע בעל אזרחות זרה תקף באלימות דייל. צפו בתיעוד מתוך המטוס שהגיע לידי ynet.
המטוס שב לנחיתה כחצי שעה לאחר ההמראה, והנוסע הועבר לידי המשטרה. הוגשה תלונה נגדו, והמטוס נערך להמראה מחודשת לבירת צ'כיה. באל על אמרו כי יבחנו שימוש בכלים נוספים ובכלל זה הכנסת הנוסע ל"רשימה השחורה" שמשמעותה איסור טיסה באל על בעתיד, ואף הגשת תביעה בגין הנזקים שנגרמו לכאורה לחברה.
1 צפייה בגלריה
נוסע התפרע בטיסה לפראג מנתב"ג והורד מהטיסה
נוסע התפרע בטיסה לפראג מנתב"ג והורד מהטיסה
הנוסע מורד מהטיסה לפראג
(צילום: ד.ב.ש.)
אחד הנוסעים, שתיעד את העימות בין המתפרע לשוטרים, סיפר ל-ynet: "הנוסע היה שיכור והתחיל לצעוק 'סלבה, אוקראיני'. הוא התפרע ולא הקשיב לצוות, היה אלים. הצוות ניסה להרגיע אותו, ומשלא נענה הם החליטו לחזור ארצה, שם הוא נעצר על ידי אנשי המשטרה שעלו והורידו אותו מהמטוס".
נוסע אחר הוסיף: "הנוסע עלה שיכור מאוד לטיסה, קצת אחרי ההמראה הוא הוריד את החגורה והתחיל לצעוק ולהשתולל, צעק כמה דברים על הלחימה. עשה בלגן באוויר, איש צוות ניסה להרגיע אותו ללא הצלחה. פתאום הוא פנה לאחד הנוסעים והתחיל לקלל כי חשב שהוא רוסי. אחרי כמה דקות שוב התחיל לקלל".
אתמול היה מקרה דומה בטיסת אל על מלוס אנג'לס. המטוס נחת במדריד והנוסע הורד ונעצר. לאחר כשעתיים המטוס המשיך לארץ.
מנכ"ל אל על אביגל שורק אמר: "אנו מצרים על אירועים מעין אלה הפוגעים באל על ובחוויית הטיסה של לקוחותינו. אנו נוסיף ונפעל במדיניות נחושה של אפס סובלנות, באירועים שבהם נוסע נוהג באלימות ומסכן את בטיחות הנוסעים והצוות. אנשי אל על הם אנשים מסורים מאוד ובעלי תודעת שירות מצוינת ולא נאפשר פגיעה בשלומם וביטחונם".