בקר נאטור, בן 44, נרצח אחר הצהריים (יום רביעי) ביריות בקלנסווה. שלושת אחיו של נאטור נורו בחודשים האחרונים גם הם, ואביו נרצח לפני 25 שנה. הרקע לרצח אינו ברור והמשטרה מסרה כי נפתחה חקירה. 61 בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה.
אלמונים ירו בנאטור קרוב ל-20 פעמים באמצע כביש ראשי בקלנסווה. הוא יצא מרכבו וניסה להימלט, אך היורים המשיכו לירות בו. הוא נפצע תחילה באורח קשה, ובהמשך נקבע מותו בדרך לבית החולים.
3 צפייה בגלריה
בקר נאטור
בקר נאטור
בקר נאטור
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח
הדיווח על הירי בנאטור התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 18:00. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות בגופו, אך כאמור, בדרך לבית החולים נקבע מותו.
לפני כארבעה חודשים נרצחו ביריות ליית נסרה (19) ומוחמד חטיב (21) בבית בקלנסווה. גם שני חבריהם נפצעו - אחד מהם קשה והאחר באורח בינוני. מהחקירה עלה כי הרוצח ניתק את החשמל לבית, ואז נכנס בחושך ופתח באש לעבר הצעירים. הרצח לא פוענח עד היום ולא בוצעו מעצרים על ידי המשטרה.
תושבי קלנסווה סובלים ממכה מתמשכת של ירי אל עבר בתים ומכוניות. לפני כשלושה שבועות השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ביקר בעיר, ודיבר עם ראש העיר על הסכנה הנשקפת על התושבים ועל הסבל המתמשך.