אנגאם עיסאווי, האישה שנפצעה אמש באורח קשה מירי בפוריידיס, סיפרה הבוקר (שני) בריאיון ל-ynet Live על רגעי הירי. "חזרנו מחתונה, באמצע הכביש היה אוטו שעמד, נתן ברקס, מישהו ירד מהאוטו וירה, הוא רץ אחרי מישהו ורוצה לפגוע בו, הכדור פגע בי", היא אמרה. "היו הרבה כדורים".
היא סיפרה על החשש מהפשיעה המשתוללת. "זה יגיע לכל בית", אמרה עגנם. "הממשלה לא עוזרת, זה יגיע גם לצד השני, ליהודים, אם לא נעצור את זה ביחד".
1 צפייה בגלריה
זירת הירי בפורדייס
זירת הירי בפורדייס
אנגאם וזירת הירי בפוריידיס, אמש
(צילום: דוברות המשטרה)
בעלה של עגנם, מוחמד, אמר שאלמוני פתח בירי ברחוב בזמן שנסע שם עם אשתו בטרקטורון. "נהגתי בטרקטורון, היא ישבה מאחור, ושמעתי ירי, ירו על האוטו לפניי, צעקתי לו 'תברח', הוא לא שמע וקיבל כדורים", אמר מוחמד.
הוא הוסיף כי "התחלנו לברוח, היא אומרת לי 'נפגעתי', ראיתי הרבה דם, כדור אחד פגע בה בכתף ימין ואחד בכתף שמאל". לדבריו, "זה לא כדור אחד, זה חמש דקות (של ירי)".
מוחמד התייחס גם לביקורת על המשטרה ואמר שצריך להפנות אותה דווקא לבתי המשפט. "כולם מאשימים את המשטרה", הוא אמר, "המשטרה עושה אחלה עבודה, נלחמת, תופסת אותם, לוקחת אותם למשפט. השופט משחרר אותם, למה? למה? זו השאלה שלי". לדבריו, "המשטרה לא יכולה לשמור על כל בית. השופטים לא בסדר".