הפלסטינים דיווחו הערב (שלישי) כי אבו אל-נור אל-ביומי, מפקד משטרת נוסייראת, חוסל בתקיפה אווירית של רכב סמוך למטה אונר"א במחנה הפליטים שבמרכז רצועת עזה. עוד דווח כי כמה בני אדם נוספים נהרגו בתקיפה.
2 צפייה בגלריה
מפקד משטרת נוסייראת וזירת החיסול
מפקד משטרת נוסייראת וזירת החיסול
מפקד משטרת נוסייראת וזירת החיסול

לפי הדיווחים, חמאס הטיל על מפקד המשטרה במחנה הפליטים לאבטח את משאיות הסיוע שנכנסות לעיר עזה. בנוסף, "העזתים החופשיים" - ארגון ברצועה שמתנגד לחמאס - פרסמו כי "שוטרי חמאס בנוסייראת השתלטו על משאית סיוע, וצה"ל תקף אותם מהאוויר".
בשעות הבוקר דיווחו הפלסטינים כי מנהל מחלקת החקירות במשטרת עזה ראיד אל-בנא חוסל גם הוא לפנות בוקר בתקיפה אווירית על ביתו בעיר ג'באליה שבצפון הרצועה. בדיווחים נמסר בנוסף כי אשתו וילדיו של אל-בנא נהרגו אף הם בתקיפה.
2 צפייה בגלריה
מקום חיסולו של, ראיד אל-בנא, מנהל מחלקת חקירות במשטרת עזה
מקום חיסולו של, ראיד אל-בנא, מנהל מחלקת חקירות במשטרת עזה
ביתו של מנהל מחלקת החקירות במשטרת עזה שחוסל
הפלסטינים ציינו כי חמאס הטיל גם על אל-בנא משימה לאבטח משאיות עם סיוע הומניטרי. הוא הופקד על המשאיות שמגיעות למחנה הפליטים בג'באליה.
בחודש שעבר הודיעו צה"ל והשב"כ על חיסולו של אחמד אל-יעקובי, פעיל בולט בחמאס, בתקיפה אווירית באזור רפיח. בהודעה נמסר כי אל-יעקובי היה אחראי על סידורי האבטחה של בכירי חמאס, ושימש כמנהל בכיר בבולשת של מחוז רפיח. צה"ל פרסם תיעוד של התקיפה. בהודעה נמסר כי בתקיפת כלי הטיס בדרום הרצועה חוסל גם איימן רנתיסי, פעיל צבאי ובכיר במחלקת החקירות בביטחון הכללי של חמאס. שוטר נוסף בבולשת של מחוז רפיח נהרג.