1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
"הנאשם ניצל בצורה הכי מכוערת וחמורה את העובדה שהאם שהתה בבדיקה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הפרקליטות הגישה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב הצפון, בן 39, בגין תקיפה מינית של ילדה בת שש בקופת חולים, בעת שהמתינה לאמה מחוץ לחדרו של רופא. הוא נאשם במעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים שלא בהסכמה ובמעשים מגונים בנסיבות אינוס.
התקיפה התרחשה ב-3 במרץ בקופת חולים בצפון הארץ, ותועדה במצלמות אבטחה. אמה של הילדה דיווחה למשטרה שראתה גבר שנגע בבת שלה כשיצאה מחדרו של הרופא ואז ברח מהמקום. שוטרים הוקפצו למרפאה וגבו עדות ראשונה מהאם. במקביל, הם צפו במצלמות האבטחה של קופת החולים וזיהו את האיש, שבעבר כבר הוגשו נגדו תלונות על עבירות מין, אך הן לא הבשילו לכתבי אישום.
כחצי שעה לאחר התקיפה, עצרו שוטרי המחוז הצפוני את הגבר. הילדה נשלחה לחוקרות ילדים של משרד הרווחה שגבו ממנה עדות מפורטת, שהצביעה על התקיפה שעברה.
רב-פקד רותם דאי, קצין חקירות בכיר מהמחוז הצפוני של המשטרה, סיפר כי מצפייה בסרטונים ממצלמות האבטחה עולה כי התקיפה נמשכה כחמש דקות. לדבריו, "הנאשם ניצל בצורה הכי מכוערת וחמורה את העובדה שהאם שהתה בבדיקה רפואית אצל רופא כדי לתקוף את הילדה במקום ציבורי, תוך שהוא מטעה את הילדה ומספר לה שהוא מכיר את הוריה, שלא תדאג ולא תחשוש מפניו, ושהוא לא זר למשפחתה".
רפ"ק רותם דאירפ"ק דאיצילום: דוברות המשטרה
לדבריו, "הילדה בצורה מאוד אינטליגנטית ונבונה שיתפה את אמה בכל מה שעברה מיד כשהאם יצאה מהבדיקה הרפואית. הילדה סיפרה שהוא היה שמח ושהיא נגעלה ממנו. היא חזרה על עדותה בפני חוקרות הילדים ועדותה תשמש ראייה מרכזית במשפט. באותו הזמן לא היו אנשים נוספים במרפאה והנאשם ניצל את העובדה הזו". הוא העריך כי "הצלחנו למנוע פגיעה מינית בילדות נוספות בצפון, אין לי ספק שנאשם כזה עלול היה להמשיך ולסכן ילדות אם לא היינו מצליחים לעצור אותו במהירות".