קוקאין, מריחואנה, אקדחים ורימונים - התיעוד שהדהים את השוטרים: נער בן 16, תושב אחד היישובים בשפלה, נעצר ב-29 דצמבר בחשד ל"אירוע אלימות שקשור לפשיעה חמורה". הנער, שחשוד כעת בניהול רשת של סחר בסמים ובניסיון למכור נשק, מוכר למשטרה מאירועים שוליים אחרים. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בתל אביב והבוקר (רביעי), בתום החקירה, הוגשה נגדו הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש עוד היום את כתב האישום.

2 צפייה בגלריה
התכתבויות
התכתבויות
התכתבויות של הנער בטלגרם
במסגרת החקירה ואחרי שהוצאו צווים רלוונטיים, חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב חדרו לטלפון הנייד של הנער בעזרת "אמצעים טכנולוגיים" - ונדהמו מהממצאים שהתגלו בו. החשוד תיעד את עצמו כשהוא אוחז באקדח ויורה, צילם את עצמו ונוספים עם כמויות גדולות של סמים, קשים וקלים, ותיעד את עצמו נוהג ברכב ללא רישיון ובמהירות 180 קמ"ש. עוד נמצאו במכשיר הנייד של הנער התכתבויות רבות המעידות לכאורה על עסקאות סחר בסמים קשים, במיוחד מסוג קוקאין, וניסיון למכור נשק דרך הטלגרם.
גורם המעורה בחקירה אמר כי "השוטרים נדהמו" כשראו את התיעודים וההתכתבויות. החוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית באמצעות מגוון של אמצעים טכנולוגיים שהצביעו על חשד כי הנער ניהל רשת של סחר בסמים, כשהוא מוכר את הסמים ללקוחות באפליקציה טלגרם ואף ניסה למכור גם נשק.