1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
(צילום: shutterstock)
בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ג') את יורי טויבין, צלם חובב בן 61 מאזור המרכז, בביצוע עבירות מין חמורותף בהן אונס ומעשה סדום, בבתו של אחד ממכריו.
לפי הכרעת הדין, הצלם ניצל את קשרי הידידות עם האב כדי לפגוע בילדה בדירתו ובמקומות נוספים במשך כמה שנים, בהיותה בת 8 עד 12. טויבין הזמין את הילדה לדירתו כדי לשחק - ופגע בה שוב ושוב. הוא הורשע במקרי אונס רבים, מעשה סדום, מעשים מגונים ובאיומים.
השופטים אברהם היימן, רענן בו יוסף ושרית זמיר התרשמו מאמינותה של הילדה, שמסרה את עדותה כמה שנים לאחר המקרה, ואת עדותו של הצלם תיארו כ"לא מאפשרת לתת בו אמון".
עו״ד רוני אלוניעו"ד רוני אלוני סדובניקצילום: אלכס מורוזוב
השופט היימן הוסיף כי "התרשמתי באופן ישיר מעדותה בזמן מסירת העדות. עדותה מפורטת ברורה וקוהרנטית שנותרה איתנה גם אחרי חקירה נגדית ארוכה. היא תיארה את הפגיעה המינית הקשה והמתמשכת שחוותה בעת שהייתה במחיצת הנאשם. היא תיארה כי חשה צורך בחשיפת הפגיעה המינית כי לא יכלה לשאת עוד את מצבה הנפשי והרגישה שעליה לסגור מעגל".
עורכת דינה של הילדה, רוני אלוני סדובניק, מסרה כי "יורי טויבן מציג עצמו לציבור דובר הרוסית כצלם, ולכן חשוב שהכרעת הדין תובא לידיעת ציבור דוברי הרוסית לצורך איתור קורבנות נוספים".