1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה מעצר אזיקים
אילוסטרציה מעצר אזיקים
סירב לעזוב וביצע ברופאה מעשה מגונה. אילוסטרציה
(צילום: Shutterstock)
יגאל שמעונוב (43), תושב חולון, הגיע לבית רופאת המשפחה שלו מצויד בסכין, סירב לעזוב וביצע בה מעשה מגונה. כך נטען בכתב האישום שהגישה אתמול (יום שלישי) פרקליטות מחוז תל אביב לבית משפט השלום בעיר, ובו יוחסו לשמעונוב עבירות של מעשה מגונה בכוח, תקיפה סתם והחזקת סכין שלא כדין.
על-פי כתב האישום שהגישה עורכת הדין מיטל קייקוב, שמעונוב התקשר לרופאת המשפחה שלו, המטפלת בו ב-15 השנים האחרונות, וביקש לבוא לדירתה כדי לשתות עימה קפה. הרופאה דחתה את ההצעה, אך שמעונוב התקשר בשנית למחרת וחזר על בקשתו. בתגובה, הרופאה השיבה כי שמעונוב יוכל להגיע לזמן קצר משום שהיא עתידה להיפגש עם חברתה.
כאמור, שמעונוב הגיע לדירתה של הרופאה מצויד בסכין. לאחר שנכנס פנימה, הנאשם מזג לרופאה וויסקי מבקבוק שהיה בדירה, שתה אותו בעצמו, אמר לה שהוא אוהב אותה - והציע לה ללכת עימו לחדר השינה שלה. אף שהרופאה אמרה לו כי אינה מעוניינת, ציינה כי תזמין משטרה וביקשה ממנו שישוב לביתו, הנאשם חזר על כך כמה פעמים וסירב ללכת.
נוכח סירובה של הרופאה, שמעונוב אחז בידה ומשך אותה בכוח לחדר השינה, השליך אותה על המיטה, נשכב מעליה ונגע בגופה. לאחר שהצליחה לברוח לסלון וחזרה על כוונתה להזעיק את המשטרה, הנאשם הוריד את בגדיו, הציע לרופאה ללכת לג'קוזי שבחדרה - וניסה להפשיטה בכוח. במשך שעה וחצי שב שמעונוב על ניסיונותיו להוביל את הרופאה בכוח לחדר השינה, תוך שהוא התפשט והתלבש כמה פעמים.
במהלך התקיפה הנאשם הכניס את טלפונה של הרופאה למגירה באחד מחדרי הבית, ובכך מנע ממנה להזעיק עזרה. בשלב מסוים הוא אף כלא את הרופאה בחדר האמבטיה ומנע ממנה לצאת, אך היא הצליחה לחמוק דרך המרפסת ולבסוף יצאה מדירתה.
לאחר מכן עלתה הרופאה לדירת בנה וסיפרה לו על שאירע. בתגובה, ירד הבן לדירתה, פגש בנאשם ליד המעלית והוציא את הטלפון הנייד של התוקף מכיסו. הנאשם תקף את הבן, שדרש ממנו את הטלפון של אימו. שמעונוב חזר לדירתה של הרופאה, ובשלב זה הזעיק הבן את המשטרה. השניים התעמתו סביב רצונו של שמעונוב לעזוב את המקום, ולבסוף, בעקבות בקשה של האם, עזב הנאשם את הדירה.
עו"ד שמשון וייס עו"ד שמשון וייס צילום : לירן יוחאי
בחקירתו, הנאשם אישר את המפגש עם הרופאה וציין כי שתה עימה אלכוהול, אך טען כי מאותה נקודה היה שיכור והוא לא זוכר דבר. שמעונוב הכחיש כי את האירועים בעלי האופי המיני, אישר כי הסכין שנמצאה בדירת הרופאה היא שלו, שלל את תקיפת הבן - וטען כי הוא זה שהותקף.
עו"ד שמשון וייס, המייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "על פניו, כבר בראשית הדברים נראה שמדובר במקרה תמוה שרב הנסתר על הגלוי בו. למרשי היכרות מוקדמת עם המתלוננת, ויש לו טענות הגנה טובות שיועלו ויוכרעו בבית המשפט. מרשי מכחיש מכול וכול את העבירות המיוחסות לו, שבהן הגעה לבית המתלוננת כשהוא מצויד בסכין".