2 צפייה בגלריה
ישראל גולדשטיין עם חברי הכנסת מהליכוד
ישראל גולדשטיין עם חברי הכנסת מהליכוד
ישראל גולדשטיין (מימין, עם המשקפיים על המצח), עם הח"כים באירוע הנטיעות בנגב
גורמים בקואליציה ובקק"ל טוענים היום (ד') כי אחד הגורמים מאחורי סערת הנטיעות בנגב הוא יו"ר ארגון עובדי קק"ל, ישראל גולדשטיין, איש הליכוד שהודיע רק בחודש שעבר על הצטרפותו לפעילות פוליטית במטרה להחליף את ממשלת בנט-לפיד. אתמול הוא הזמין ח"כים מהמפלגה לאירוע הנטיעות, שלאחריו פרצו מחאה אלימה של תושבים בדואים וסערה קואליציונית.
גורם בקק"ל טוען שגולדשטיין הפעיל לחץ על עובדי הארגון לקיים אירוע תקשורתי לח"כים של הליכוד כחלק מפעילותו במפלגה. "הוא הפך את קק"ל לסניף של הליכוד", הוסיף.

2 צפייה בגלריה
ישראל גולדשטיין עם חברי הכנסת מהליכוד
ישראל גולדשטיין עם חברי הכנסת מהליכוד
גולדשטיין והח"כים. "לא עוזב את קק"ל בשנים הקרובות"
ב-31 בדצמבר כתב גולדשטיין: "אמש, לצד חברי הכנסת אלי כהן, יואב גלנט, מיקי זוהר, דוד ביטן, הח"כ לשעבר עמית הלוי והח"כ לעתיד גלעד שרון הכרזתי על פתיחת חוגי הבית שאני הולך לקיים לאורכה ולרוחבה של הארץ. אחרי שנלחמתי ואמשיך להילחם למען המשפחה שלי, עובדי הקרן קיימת לישראל, הגיע הזמן שאלחם גם למען הבית שלי, מדינת ישראל. אני מזמין אתכם ואת משפחותיכם לקחת חלק בחוגי בית ברחבי הארץ. רק ביחד נחזיר את המדינה להנהגה ימנית שתגן על המולדת".
אתמול הוא כתב בפייסבוק: "הבוקר הגעתי עם חבריי מהליכוד, חברי הכנסת אלי כהן, מיקי זוהר, אופיר אקוניס, אבי דיכטר, מירי רגב, דוד ביטן, קטי שטרית, אמיר אוחנה, קרן ברק, גלית דיסטל וגדי יברקן לחזק ולתמוך בעובדים שלנו באתר הנטיעות בנגב. אני עומד לידכם ומאחוריכם בכל זמן ומקום, וביחד אנחנו נמשיך לעבוד ולהפריח את השממה גם כאשר אין קברניט לממשלה".
בתגובה לדברים הכחיש גולדשטיין שהוא נערך להתמודד בפריימריז הקרובים של הליכוד: "אני לא מתכוון לעזוב לפוליטיקה ב-5-4 שנים הקרובות. נכון שאני בליכוד, אבל אני עושה את זה כדי לשמור על קק"ל. אני עושה חוגי בית, אבל אין לי שום כיוון פוליטי. מצחיק אותי שחושבים ככה. חוץ מזה אשתי לא מרשה לי. נכון שבקק"ל חשבו שיש לי שאיפות פוליטיות, אבל הבהרתי שאין לי תוכניות כאלה".