1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
במשטרה חוקרים חשד שלפיו אסיר פלסטיני עם עבר ביטחוני נדקר בכלא על ידי שלושה עצורים יהודים על רקע לאומני. הפלסטיני נפצע באורח בינוני, החשודים מכחישים את המיוחס להם.
לפי החשד, השלושה - אסף חולי (26) שמואשם בעבירות נשק, משה אייל (30) שמואשם ברצח ונדיר אוחיון (20) שמואשם בשוד - נכנסו בסוף השבוע שעבר לתאו של האסיר הפלסטיני בכלא הדרים ודקרו אותו. הפלסטיני פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ולאחר שמצבו השתפר הוא הועבר לכלא אחר. שלושת החשודים בדקירה עצורים עד תום ההליכים במסגרת כתבי האישום שהוגשו נגדם.
בעקבות המקרה נפתחה חקירה בתחנת משטרת שדות, שבמהלכה נעצרו שלושת החשודים. בצפייה במצלמות האבטחה נראו שלושה אנשים נכנסים לתא של הפלסטיני ויוצאים ממנו מהר. עם זאת, בסרטון לא ניתן לזהות בוודאות את שלושת החשודים. הפלסטיני סיפר לחוקרי המשטרה כי "אסי דקר אותי".
במקביל נבדק גם החשד שהרקע לדקירה הוא פלילי. אתמול (חמישי) הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לבית משפט השלום בפתח תקווה על הכוונה להגיש כתב אישום נגד שלושת העצורים בימים הקרובים. מעצרם הוארך בארבעה ימים.
עו"ד מירון רוזנטלעו"ד מירון רוזנטלצילום: עידו ארז
במשטרה אמרו כי "חוקרי תחנת המשטרה בשדות פתחו בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח משירות בתי הסוהר בדבר תקיפתו ופציעתו באורח בינוני של אסיר בכלא הדרים. חקירה מהירה הביאה לחשיפת זהותם של שלושת העצורים התוקפים".
עו"ד מירון רוזנטל, שמייצג את השלושה, אמר בתגובה: "הוגשה הצהרת תובע, לאחר קבלת חומרי החקירה יינתן מענה מפורט בבית המשפט. מרשיי שמרו על זכות השתיקה במהלך החקירה וטוענים שאין להם קשר לאירוע האלימות".