2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בה נהרג אופנוען בן 19
זירת תאונת הדרכים בה נהרג אופנוען בן 19
זירת התאונה ליד מחלף חמד
(צילום: דוברות איחוד והצלה )
רוכב אופנוע כבן 18 נהרג הערב (שלישי) מפגיעת רכב פרטי בכביש 1, סמוך למחלף חמד. צוות מד"א שהוזעק בעקבות התאונה קבע את מותו במקום. המשטרה סגרה לתנועה שני נתיבים לכיוון מערב, ובוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת נסיעות התאונה.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 22:28 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. פרמדיק מד"א צורי מאירס סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בה נהרג אופנוען בן 19
זירת תאונת הדרכים בה נהרג אופנוען בן 19
זירת התאונה
(צילום: יונה בירנצוויג, תיעוד מבצעי מד"א)
שעה לאחר מכן החליק רוכב אופנוע בנתיבי איילון, בין מחלף דב הוז למחלף יוספטל. הרוכב, גבר כבן 30, פונה לבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה עם חבלת ראש.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א איתמר אריאלי סיפר: "הרוכב שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע, בסמוך לעבודות שבוצעו במקום, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול בבית החולים".
אתמול אחר הצהריים נהרג גבר בן 63 בתאונת דרכים עצמית בכביש 25, סמוך לצומת שדה תימן בכניסה לבאר שבע. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הנהג סטה מהכביש מסיבה שאינה ברורה והמשיך בנסיעה לתוך השטח.