חיפושים מתנהלים הערב (רביעי) בכינרת אחרי צעיר בשנות ה-20 לחייו שירד מקיאק מתנפח כדי לשחות בכינרת בחוף לא-מוכרז - ועקבותיו נעלמו. מציל חוף סמוך יצא אל המקום, ובמקביל הוזעקו השיטור הימי ומד"א.
לפי איגוד ערים כינרת, הקיאק של השניים היה בעומק של יותר מ-300 מטרים בחוף הלא-מוכרז, ואז הצעיר קפץ מהקיאק בכדי לשחות. בחסות הרוח החזקה שהייתה באזור הוא נסחף. באיגוד ערים כינרת סיפרו כי בדרך לסיוע גם יחידת חילוץ וצוללנים מתנדבים: "כולם ינצלו את שעות האור האחרונות לחיפושים".
2 צפייה בגלריה
 המשטרה בחיפושים אחרי הנעדר בכינרת
 המשטרה בחיפושים אחרי הנעדר בכינרת
"ירד מהקיאק כדי לשחות, ונסחף בחסות הרוח". החיפושים אחר הנעדר בכינרת
(צילום: איגוד ערים כינרת)
2 צפייה בגלריה
 המשטרה בחיפושים אחרי הנעדר בכינרת
 המשטרה בחיפושים אחרי הנעדר בכינרת
שטו לעומק הימה, בחוף לא-מוכרז
(צילום: איגוד ערים כינרת)
מהמשטרה נמסר כי "כוחות שיטור ימי ושוטרים על קו החוף בליווי מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל מבצעים סריקות בניסיון לאתר את הנעדר. שוטרי משמר הגבול, מתנדבים ויחידת חילוץ גולן הוזנקו לסייע בסריקות לאיתור הנעדר. הסריקות לאיתורו מתבצעות בקטע שבין חוף לבנון לחוף חלוקים - במים, ביבשה ובאוויר".
מלבד הצעיר שאחריו מתנהלים הערב חיפושים בכינרת, משפחתו של ניר דקל (55), שנעדר זה כחודש, מאז קריסת העגורן בתחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון, עדיין מחכה לשמוע מה עלה בגורלו.
רעייתו חופית דקל סיפרה השבוע בריאיון ל-ynet radio על הציפייה לאיתורו של בעלה, מפעיל העגורן, ועל מאמצי החיפושים שעדיין נמשכים: "עצרנו את החיים שלנו. אנחנו לא מאמינים שאנחנו בתוך הסיוט הזה. לילה אחד הוא יוצא לעבודה ונעלם לנו מהחיים".
האסון אירע ב-13 במרץ. קצת אחרי השעה 23:00, העגורן המוצב על מסוע הפחם קרס אל הים, ומשך מטה אל המצולות גם את מסוע הפחם שעליו עמדו ניר ונפתלי אדרי (66) מאשדוד. גופתו של אדרי, גמלאי של חברת החשמל שהגיע למקום כדי לדוג, אותרה ימים אחדים לאחר מכן בחוף באר שבע. כאמור, החיפושים אחר ניר, אב לשלושה מקיבוץ אור הנר שבצפון הנגב, נמשכים. לפי ההערכות, גופתו כלואה תחת 2,500 טון קורות מתכת שקרסו לים. נסיבות התקרית עדיין נחקרות.