"אם הבן שלך היה על חבל תלייה היית משיג את הכסף - נשארו לך ארבעה ימים": פרקליטות מחוז צפון הגישה אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד בן 20, תושב העיר, לאחר שניסה לסחוט באיומים גבר שניהל לכאורה מערכת יחסים מחוץ לנישואים.

מכתב האישום עולה כי הצעיר סבר כי הגבר מנהל קשר אישי עם אישה, תושבי נצרת עמם לא היה לו קשר, והחליט לסחוט את השניים. ב-21 באוגוסט, בשעות הערב ירו שני רעולי פנים לעבר רכבו של הגבר, פצעו אותו באורח בינוני והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. זמן קצר אחרי הירי, קיבל הגבר שיחת איום: "נשארו לך חמישה ימים לשלם 250 אלף שקל או שנרצח את הבן שלך", נאמר לו.
יום לאחר מכן, התקשר הנאשם לאישה והודיע לה כי הוא יודע על הקשר שלה עם הגבר הנשוי ואיים עליה, בין היתר, כי יפרסם את האמור "ויעשה לה בושות".
כדי להפעיל לחץ על הגבר לשלם את הסכום, ירו שוב שני רעולי פנים לעבר לביתו, פגעו בחלונות הבית כששני כדורים חדרו לסלון בזמן שבני משפחתו נמצאים במקום. זמן קצר לאחר הירי קיבל הגבר שיחת איומים נוספת בדרישה לתשלום הכסף: " אם הבן שלך היה על חבל תלייה היית משיג אותם, הבנת אותי? אני אומר לך נשארו לך ארבעה ימים".
1 צפייה בגלריה
משטרת ישראל עצרה חשוד בסחיטת קורבן בנצרת
משטרת ישראל עצרה חשוד בסחיטת קורבן בנצרת
הנאשם מנצרת
שוטרי המחוז הצפוני איתרו בתום חקירה, שכללה מספר רב של פעולות, את הצעיר, וכאמור, אתמול הוגש נגדו כתב אישום בגין סחיטה באיומים, ירי ועבירות נשק.
מהמשטרה נמסר כי "משטרת מחוז צפון מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה הסחיטה באיומים ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט".