1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
נעצר אחרי עשור. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בן 45 מהמרכז נעצר אתמול (חמישי) בחשד לאונס ומעשים מגונים באחיינייתו לפני כעשור - כשהייתה בת תשע בלבד. המשטרה עצרה את הגבר לאחר שהצעירה, בת 19 היום, הגיעה בימים האחרונים לתחנת המשטרה ביישוב מגוריה וביקשה להגיש תלונה. בחקירה פירטה לחוקרים על המעשים שביצע בה וסיפרה כי בחרה שלא להתלונן עד כה, אך מקרה שחוותה לאחרונה גרם לה לשנות את דעתה.
בעקבות התלונה נפתחה חקירה במשטרה, ועדויות שנגבו ממקורבי הצעירה חיזקו את החשד נגד קרוב המשפחה - שהכחיש הכל בחקירה. בבקשת המעצר של המשטרה יוחסו לו עבירות של בעילת קטינה מתחת לגיל 14 ומעשה מגונה בקטין בן משפחה/חסר ישע שבאחריותו. "מדובר בעבירות מין חמורות שבוצעו לפני כמה שנים", אמר נציג המשטרה בדיון וביקש עשרה ימי מעצר נוספים.
בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בצהריים את מעצרו בארבעה ימים בלבד, אך השופט אייל כהן קבע כי קיים חשד סביר שאכן ביצע את המעשים המיוחסים לו - וציין כי קיים חשש שאם לא יהיה במעצר יוכל לשבש את הליכי המשפט ולסכן את ביטחון הצעירה והציבור.
עורך הדין אבו עמאר, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, טען בדיון כי מרשו הוא אדם נורמטיבי ללא עבר פלילי שמכחיש מכל וכל את המיוחס לו. הסנגור טען כי החשוד קיבל את המעצר בצורה קשה וכי מדובר בעלילה. השופט כהן החליט להטיל צו איסור פרסום על פרטי החשוד.