שתי ישראליות נהרגו היום (שישי) בתאונת דרכים קשה באזור קאדה ההררי, כ-40 ק"מ מבטומי שבגיאורגיה. לפי משרד החוץ, בתאונה שהייתה בין מיניבוס תיירים לרכב משא נפצעו עוד 15 בני אדם. כולם, למעט הנהג, ישראלים שסובלים מפציעות בדרגות שונות. עד כה טרם זוהו ההרוגות בתאונה. הם הובהלו לבית חולים באזור, וחלקם אף נכנסו לחדר ניתוח.
1 צפייה בגלריה
הרכב בו נסעה הקבוצה
הרכב בו נסעה הקבוצה
"היו צרחות אימים במיניבוס"
לפי משרד החוץ מיניבוס התיירים היה בדרכו למפלי מאחונצ'אטי. המשטרה המקומית פתחה בחקירת נסיבות התאונה. מחלקת ישראלים בחו"ל של משרד החוץ הופקדה על הטיפול באירוע ושגרירת ישראל בגיאורגיה הדס מיצד יחד עם הקונסולית בטיביליסי הדס כהן יצאו לאזור התאונה.
"קיבלנו את הבשורה הטרגית לפני זמן לא רב בשגרירות, על אותה תאונת דרכים מצערת במעורבות מספר ישראלים באזור בטומי. מיד הקונסולית בשגרירות הדס כהן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ התחלנו לטפל בתאונה על מנת לסייע לפצועים ולנפגעים וכן לפעול מול הרשויות הגיאורגיות על מנת לזרז את הטיפול וההליכים", אמרה. היא ציינה כי היא עושה את דרכה לזירת התאונה יחד עם הקונסולית: "מקום התאונה מרוחק ארבע שעות מהבירה ואנו עושים את מרב המאמצים להגיע בהקדם על מנת לתמוך מקרוב ולסייע ככל שניתן".