הולך רגל בשנות ה-60 לחייו נהרג הבוקר (יום ד') מפגיעת רכב בראשון לציון. התאונה התרחשה ברחוב יוסף ספיר פינת משה דיין, לשם הוזעקו צוותי מד"א שנאלצו לקבוע את מותו של הולך הרגל, שזהותו טרם התבררה. במקביל, במבחן נהיגה בעיר שדרות איבד הבוקר את הכרתו גבר כבן 60. הוא פונה לבית החולים ברזילי במצב אנוש לאחר שהבוחן ביצע בו פעולות החייאה, אולם הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו.
הדיווח על התאונה בראשון לציון התקבל בשעה 06:21 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של הארגון דיווחו כי הגבר היה ללא סימני חיים, ופינו את נהג הרכב הפוגע, בשנות ה-20 לחייו, לבית החולים וולפסון כשהוא פצוע באורח קל.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בראשון לציון
זירת תאונת הדרכים בראשון לציון
זירת התאונה בראשון לציון, הבוקר
(צילום: דוברות המשטרה )
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בראשון לציון
זירת תאונת הדרכים בראשון לציון
(צילום: דוברות המשטרה )
המשטרה מסרה כי בוחני תנועה פתחו בחקירת התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הולך הרגל נפגע בזמן שחצה את הכביש במעבר חצייה.
פרמדיק מד"א אופיר שיש שהוזעק לזירת התאונה סיפר: "ראינו גבר בשנות ה-60 לחייו לכוד מתחת לרכב. לאחר שהוא חולץ ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. הענקנו טיפול רפואי לנהג הרכב, צעיר כבן 20 שחש ברע, ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים".
במקביל, כאמור, בשדרות איבד הבוקר גבר בשנות ה-60 לחייו את הכרתו בזמן מבחן נהיגה (טסט). הוא פונה על-ידי צוותי מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. פרמדיקית מד"א יובל חדאד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב לימוד נהיגה גבר כבן 60 מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא התמוטט במהלך מבחן נהיגה. הבוחן חייג מייד למוקד מד"א וקיבל תדרוך טלפוני להתחיל בפעולות החייאה. הוצאנו אותו מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והמשכנו להילחם על חייו עד שהגענו לבית החולים, שם הצוותים המשיכו בפעולות החייאה".
פורסם לראשונה: 09:39, 16.02.22