אביעד ניר שנרצח אתמול (יום שבת) לצד אביו שי סיילאס בפיגוע הירי בחווארה היה בעיצומה של תקופה מרגשת במיוחד עבורו. בחודשים הקרובים, הוא ורעייתו לאה - הורים לבן 4 - היו אמורים לעבור לדירה החדשה שקנו בשכונת עיר היין באשקלון. "הם חיכו למעבר, זה היה חלום שלהם שהתגשם", סיפרה אחותו למחצה. "הם רצו להרחיב שם את המשפחה".
לדבריה, השניים היו אמורים "להתחיל חיים חדשים בבית החדש באשקלון, והכול נגדע בבת אחת. המשפחה לא מעכלת את זה".
2 צפייה בגלריה
אביעד ניר
אביעד ניר
עבד בשתי עבודות כדי להתפרנס ולשלם על ביתו החדש. אביעד ניר, שנרצח אתמול בפיגוע
2 צפייה בגלריה
הרכב של הנרצחים בפיגוע בחווארה, שי סיילאס ניגרקר ואביעד ניר
הרכב של הנרצחים בפיגוע בחווארה, שי סיילאס ניגרקר ואביעד ניר
עם אביו שי, שנרצח איתו בפיגוע בחווארה
(צילום: לירן תמרי, מתוך עמוד הפייסבוק של שי סיילאס ניגרקר)
אחיו למחצה הוסיף כי אביעד עבד כנהג ובעבודה נוספת, כדי להתפרנס ולשלם על הבית החדש. "הוא לא נח לרגע, עבד מאוד קשה", סיפר. "זו הייתה המטרה שלו".
רינה סטמקר, בת זוגו של שי ב-20 השנים האחרונות, סיפרה כי היה גרוש עם ארבעה ילדים. לשניים אין ילדים משותפים, אך היא אמרה כי שי היה כמו אב לילדיה. כשנשאלה אם זו פעם הראשונה שבן זוגה נסע לחווארה, השיבה: "לא. הוא כל הזמן נוסע לשם, יש לו שם חברים. הוא הלך לשטוף את האוטו במקום חדש שהם לא מכירים. גם אני הלכתי איתו כמה פעמים, כולם חברים שלו שם".
רק בשבוע שעבר השניים חגגו יחד את יום הולדתו ה-60 של שי סיילאס: "חגגנו בים המלח בצימר. 20 שנה היינו ביחד, והוא אמר לי 'עשית לי כזה יום הולדת שמח, אני אוהב אותך וכל החיים פה בשבילך'. הוא גידל את כל הילדים שלי, והיה כמו אבא בשבילם".