אזרח אמריקני ששהה על אוניית MV Hondius, שבה התפרץ נגיף ההאנטה, אובחן כחיובי בבדיקה שביצע לאחר עגינת כלי השיט בטנריף. הוא אחד מ-17 אמריקנים שפונו מהאונייה, ועלו על מטוס לארה"ב מהאיים הקנריים. בנוסף, אחת מחמשת האזרחים הצרפתים שהיו על האונייה החלה לפתח תסמינים במהלך הטיסה לצרפת.



